Hvor finder jeg mine dæk ?
Fra : Leo Jensen

Dato : 24-03-04 22:12

Hej gruppe

Jeg er blevet anbefalet Conti Premium Contact til min 2001 Civic. Mit eneste
problem med de nuværende Pirelli P7000 er STØJ, masser af støj...
Størrelsen er 205/50R16. Nogen bud på hvor man kan finde dem til en god pris
? Hvad koster montering mon, hvis man køber dækkene ved f.eks Reifendirect ?

MVH Leo

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-03-04 08:38

Leo Jensen wrote:
> [...]
> ? Hvad koster montering mon, hvis man køber dækkene ved f.eks Reifendirect ?

Aner det ikke. Det duer ikke hvis man skal af med 100kr/dæk til
montering og miljø hvis man blot sparer 50.

cdof har feks 205/50VR16 til 1099 alt incl:

<http://www.cdof.dk/webshop/bestil2.asp?producent=Continental%20&model=Premium%20Contact&daekid=509&falgantal=0&faelgid=0&ja=1>

--
Roberto Saldo

Fra : Torben Scheel

Dato : 25-03-04 09:51

"Leo Jensen" <maigaard-jensen.slet@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
pris
> ? Hvad koster montering mon, hvis man køber dækkene ved f.eks Reifendirect
?

Sjovt at de støjer - jeg har skiftet fra en meget støjende Yokohama A510 til
P6000 og fået langt mindre støj. De er i øvrigt rigtigt fede dæk, der har
opnået en god ADAC test (omend en lidt bedaget model). Jeg fik dem for 3000
for 4 hos hjulcentret efter lidt handlen frem og tilbage. Min dimension er
205/55-16

vh
Torben

Fra : phk

Dato : 26-03-04 05:50

> Sjovt at de støjer - jeg har skiftet fra en meget støjende Yokohama A510
til
> P6000 og fået langt mindre støj.

Nye dæk støjer vel altid mindre ......

--
Per, Esbjerg

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-03-04 09:53

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> til
>
> Nye dæk støjer vel altid mindre ......

Huh?

Fra : Leo Jensen

Dato : 26-03-04 19:57

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

A510

> Huh?

Nye dæk er som udgangspunkt runde og uden hæl/tå-slid, som er det der giver
støjen i hvert fald hos mig. Og det er ikke sjovt at de støjer, sidste
sommer overvejede jeg seriøst at skifte dem uanset der var 5mm tilbage, men
besluttede i stedet at arbejde på at få dem slidt ned inden denne sæson

Leo