DVD Box art fra kommende Star Wars boxset
Fra : Martin Andersen

Dato : 24-03-04 21:55

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 22:21

On Wed, 24 Mar 2004 20:55:10 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen_removethis_@telia.com> wrote:

>http://makeashorterlink.com/?Y14F214D7

Der ser sådan set ganske acceptable ud. Motivet fra plakaten til den
første film... og så har man lige tilføjet Han Solo.

Her er billederne i en lidt højere opløsning.
<http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=10912>

Meget passende at den smagløse guldboks kommer til at indeholde de
unævnelige fullscreen-versioner af filmene.

Jeg kunne ellers godt lide den "preview-boks" med Star Destroyeren.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-03-04 22:23

Claus Nielsen escribió / skrev

> Meget passende at den smagløse guldboks kommer til at indeholde de
> unævnelige fullscreen-versioner af filmene.

Tja, den smagslse guldboks er IMHO mere i stil med de gamle SW film.
den har samme farve som homobotten og det kan man da godt sñtte pris på

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Morten DH

Dato : 24-03-04 23:54

> og det kan man da godt sñtte pris på

Imodsætning til full-screen versionerne

Fra : Thïngmand

Dato : 25-03-04 09:26

Kommer der mon ikke ét stort boxset med alle seks film?

--
Thïngmand

..·´¯`·.¸¸.·><((((º>

Fra : Morten DH

Dato : 25-03-04 09:59

"Thïngmand" <michael@thingmand.invalid> skrev i en meddelelse
> Kommer der mon ikke ét stort boxset med alle seks film?

Jeg er villig til at sætte penge på det sker

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-03-04 16:33

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er villig til at sætte penge på det sker

Hvorfor? Er der mon i kke flere penge i at udgive to separate bokssæt med
hhv. 1-3 og 4-6? Hm... ok, måske der er endnu fler penge i at supplere de to
med et tredje med 1-6...

Fra : Morten DH

Dato : 25-03-04 19:11

"Mikkel Møldrup-Lakjer" <mikkel@FJERNfabel.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor? Er der mon i kke flere penge i at udgive to separate bokssæt med
> hhv. 1-3 og 4-6? Hm... ok, måske der er endnu fler penge i at supplere de
> med et tredje med 1-6...

Præcis, folk køber boksen nu og alle dem der har købet SW1 og SW2 køber SW3
når den kommer... rigtig mange køber så SW1-3 boksen NÅR den kommer (med
vilje jeg ikke skriver HVIS)... og så skal en del af os nok investere i
SW1-6 boksen når den kommer... sandsynligvis krydder man lige de enkelte
udgivelser med lidt ekstra som ikke fandtes på de gamle, så glider det hele
lettere ned... og er det jo nok ved at være tid til nogle HD udgivelser

Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 16:28

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> skrev i en meddelelse
> http://makeashorterlink.com/?Y14F214D7

Jeg har episode 4, 5 og 6 på originale danske købe-videoer.
Der hedder de bare:
'Stjernekrigen'
'Emperiet slår igen'
'Jedi-ridderen vender tilbage'

Så har jeg også 'Special Edition' boxen stående. og på boxen
står der på engelsk:
'Star Wars'
'The Empire Strikes Back'
'Return Of The Jedi'

Så det er da helt nyt at se på den nye box, at der endelig er nogen
der kalder Episode 4 for 'A New Hope'. Istedet for Star Wars eller
Stjernekrigen... Det har længe irriteret mig lidt, at den ikke har
fået den korrekte titel...

Mvh. Thomas

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-03-04 12:52

Thomas's utterance expressed in

> [...]
> der kalder Episode 4 for 'A New Hope'. Istedet for Star Wars eller
> Stjernekrigen... Det har længe irriteret mig lidt, at den ikke

Så vidt jeg husker var det også først til repremiere (da SW6
udkom) at "Star Wars" fik titlen "A New Hope". Den originale
titel må da siges at være Star Wars.

Men i betragtning af at hele sagaen jo hedder Star Wars er
det bedste da seperate titler for alle filmene :)

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Martin Andersen

Dato : 26-03-04 21:41

> [...]
> der kalder Episode 4 for 'A New Hope'. Istedet for Star Wars eller
> Stjernekrigen... Det har længe irriteret mig lidt, at den ikke har

De ændre nok titlen nu fordi Episode 1,2 og 3 kommer så at folk ved at de
gamle film er 4,5 og 6

Fra : N/A

Dato : 26-03-04 22:57

Fra : Michael Skov

Dato : 26-03-04 21:40

"Lars Gjerl¯w J¯rgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> skriver:
> [...]
>titel må da siges at være Star Wars.
>
>Men i betragtning af at hele sagaen jo hedder Star Wars er
>det bedste da seperate titler for alle filmene :)

Det er ikke helt korrekt.

Star wars har haft undertitlen a new hope siden Return of the jedi kom ud

MU!

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 26-03-04 22:57

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message
> "Lars Gjerl¯w J¯rgensen" <lgjPURGE@jyde.dk> skriver:

> Det er ikke helt korrekt.
>
> Star wars har haft undertitlen a new hope siden Return of the jedi kom ud

Der har da altid stået "a new hope" i de indledende rulletekster på episode
4.

Anders Hyltoft

Fjern "REMOVE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-03-04 10:11

Anders B. Hyltoft wrote:

> Der har da altid stået "a new hope" i de indledende rulletekster på episode
> 4.

Nej.

/David

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 28-03-04 15:06

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Nej.

Meget fylestgørende
hvornår er det så tilføjet? Det står da på de gamle VHS bånd jeg har
liggende.

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-03-04 17:22

Anders B. Hyltoft wrote:

> Meget fylestgørende
> hvornår er det så tilføjet? Det står da på de gamle VHS bånd jeg har
> liggende.

Som der er skrevet i tråden på det indlæg du oprindeligt svarede på:
Siden SW6 udkom. Da fik SW repremiere og fik så den nye titel. Du kan
læse mere om det ved at google dig frem.

/David