FSA RD-80 hjul på tilbud
Fra : Henrik Münster

Dato : 24-03-04 20:19

Jeg har lige fået en nyhedsmail fra Bikebuster, hvor de har FSA RD-80
hjul til Campagnolo på tilbud til kr. 1.499,-. Jeg har jo tidligere
spurgt til nogle andre hjul og muligheden for selvbyg, men det her er da
billigt. Jeg vil umuligt kunne lave et sæt hjul lige så billigt, hvis
jeg skal bruge Campagnolo Centaur nav, som passer til min cykels øvrige
komponenter.
Men hvor "dårlige" er FSA RD-80 hjulene? Det må jo være FSA's
billigste hjul. De er såmænd ikke engang nævnt på FSA's hjemmeside, hvor
RD-200 er de billigste hjul.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Karl Antz

Dato : 24-03-04 20:44

> Men hvor "dårlige" er FSA RD-80 hjulene? Det må jo være FSA's
> billigste hjul. De er såmænd ikke engang nævnt på FSA's hjemmeside, hvor
> RD-200 er de billigste hjul.

ja se DET kommer jo an på om de kører på Ontel eller PPC

.... undskyld - jeg ku ikk' dy mig ...
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-03-04 21:03

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ja se DET kommer jo an på om de kører på Ontel eller PPC
>
> ... undskyld - jeg ku ikk' dy mig ...

Åh P..! Mine indlæg ender altid i den her gruppe. Der må være et buffer
overflow i min cache.
--
Henrik Münster
Esbjerg