Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foreskel i dpi
Fra : fam. Ager

Dato : 24-03-04 18:21

hej ng.....

nu fik jeg kortlæseren til at virke, men så ser jeg at når jeg lægger
billeder ind via min kortlæser så er der en dpi på 180....
Bruger jeg det usb-kabel der følger med og twain driver så er der 300
dpi......

i begge tilfælde åbnes/indlæses der igennem photo-shop cs..

er det en indstilning der er glippet for mig????

torben

Fra : fam. Ager

Dato : 24-03-04 21:09

hej ng

UPS, der var jeg vist lige hurtig nok.........Sikken en bummert.....
SORRY, se venligst bort fra dette indlæg......

SORRY,SORRY

torben....

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-04 21:49

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message

> UPS, der var jeg vist lige hurtig nok.........Sikken en bummert.....
> SORRY, se venligst bort fra dette indlæg......
>
> SORRY,SORRY

For en anden gangs skyld: Markér bummerten, vælg Message, Cancel message og
vupti er det kun dig, der kan se bummerten.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : fam. Ager

Dato : 24-03-04 21:53

> For en anden gangs skyld: Markér bummerten, vælg Message, Cancel message
og
> vupti er det kun dig, der kan se bummerten.

hej

tak for oplysningen....

av-den var lidt pinlig!!!!!!!

torben

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-03-04 22:31

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

>For en anden gangs skyld: Markér bummerten, vælg Message, Cancel message og
>vupti er det kun dig, der kan se bummerten.

Så skal han dælme være hurtig.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-04 22:43

Jens Bruun skrev i et indlæg på usenet:
> For en anden gangs skyld: Markér bummerten, vælg Message, Cancel
> message og vupti er det kun dig, der kan se bummerten.

.... plus dem, der har hentet indlæg i de næsten tre timer fra hans
første indlæg 18:21 til han opdager bommerten 21:08........

Men ellers har du ret

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : emj

Dato : 24-03-04 22:45

On Wed, 24 Mar 2004 18:21:15 +0100, "fam. Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>er det en indstilning der er glippet for mig????

Nej, for DPI er fløjtende uinteresant i den sammenhæng.
Det der betyder noget er, at antallet af pixels x pixels er det samme,
uanset overførselsmetode.
Hilsen emj