MS Windows
briani 27239
XP er lang tid om at lukke
Fra : Henning H

Dato : 24-03-04 17:16

Når jeg lukker Windows xp,går der op til 1min inden maskinen slukker. Håber
der er nogle der kan hjælpe.

Henning

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-03-04 17:46

Henning H skrev:
> Når jeg lukker Windows xp,går der op til 1min inden maskinen slukker. Håber
> der er nogle der kan hjælpe.
>
> Henning

Hvad er der installeret på maskinen?
Har du f.eks. et logitech tastatur med drivere installeret kan det godt
være årsagen til den lange nedlukningstid.

Mvh
Benjamin

Fra : ">> Joe

Dato : 24-03-04 21:35

On Wed, 24 Mar 2004 17:15:39 +0100, "Henning H" <xxxx@mail.dk> wrote:
prøv at trykke ctrl+alt+del
og lukke enkelte programmer ned...... hvis du evt. finder det prg. der
hænger lidt. så kan du lukke maskinen med programmet PSKILL.

>Når jeg lukker Windows xp,går der op til 1min inden maskinen slukker. Håber
>der er nogle der kan hjælpe.
>
>Henning

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.