Hjælp til netværksprinter søges !
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-03-04 16:21

JEg har problemer med at få min "nye" HP Laserjet 4100 N på nit netværk. Er
der nogen der kan guide mig igennem ? Jeg bruger Windows XP.

Printeren er sat til min switch, men hvad så ?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-03-04 16:27

On Wed, 24 Mar 2004 16:20:57 +0100, "Ole Rasmussen"
<hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> JEg har problemer med at få min "nye" HP Laserjet 4100 N på nit
> netværk.

Der plejer at følge en udmærket manual med. Hvor langt nåede du i
den før du gav op?

-A

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-03-04 16:35

desværre er der ingen manual

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 24-03-04 17:09

"Ole Rasmussen" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> desværre er der ingen manual

Fundet :)

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Resource.jsp?locale=en_US&taskId=115&prodSeriesId=83436&prodTypeId=18972

hth
/Brian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-03-04 17:11

On Wed, 24 Mar 2004 16:34:34 +0100, "Ole Rasmussen"
<hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> desværre er der ingen manual

Jo, på www.hp.dk, Support og drivere, HP produktsupport,
Printere, 4100N quick find, Manuals er der en Getting Started
Guide og en User Guide. Det lyder som det, du har brug for.

-A

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-03-04 17:04

<hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>JEg har problemer med at få min "nye" HP Laserjet 4100 N på nit netværk. Er
>der nogen der kan guide mig igennem ? Jeg bruger Windows XP.
Jeg troede at XP kunne klare alt for folk ?

>Printeren er sat til min switch, men hvad så ?

Start med at få fat i manualen (www.hp.com)
Udskriv en side med konfigureringen.
Ret konfigureringen så den passer til dit netværk. (IP adresse /
Subnet maske/ GW/ osv.) Dette kan gøres på printeren.
Installer printeren på din(e) maskiner. her er der flere måder. Et
hint kunne være "Printerporten er printerens IP adresse"

På HPs hjemmeside kan der downloades et lille program til at søge
efter printere på dit netværk (Printere der er rigtigt sat op, rent
netværksmessigt) og så installerer den på maskinen.

/Hans