Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kopiere fotos til hukommelseskort?
Fra : Falah Awadh

Dato : 24-03-04 11:01

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at lægge mine fotos fra billedbehandlingsprogrammet
camedia til hukommelseskortet i mit kamera (Olympus c 750).

Er der nogen, der har erfaring med den proces? Kan det lade sig gøre?

Med venlig hilsen Birgitte.

Fra : Champion

Dato : 24-03-04 11:05

Falah Awadh wrote:
> [...]
> camedia til hukommelseskortet i mit kamera (Olympus c 750).
>
> Er der nogen, der har erfaring med den proces? Kan det lade sig gøre?

Du kunne prøve med at kopiere fra Stifinder istedet.

Fra : Christian

Dato : 24-03-04 11:26

On Wed, 24 Mar 2004 11:00:37 +0100, "Falah Awadh"
<pc6@netvaerket-nexoe.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har forgæves forsøgt at lægge mine fotos fra billedbehandlingsprogrammet
>camedia til hukommelseskortet i mit kamera (Olympus c 750).

Vil du blot have billederne over (altså bruge hukommelseskortet som
ekstern harddisk) eller vil du kunne se dem på kameraet?

>Er der nogen, der har erfaring med den proces? Kan det lade sig gøre?

Jeg kender ikke Olympus kameraet, men det burde ikke være noget
problem. Bruger du en kortlæser, eller tilslutter du kameraet via USB?
Eller noget helt tredie? Hvilket operativsystem benytter du?

/Christian

--
[ ~ http://www.underholdning.nu/ ~ ]
[ Non semper ea sunt quae videntur ]

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 24-03-04 18:32

> [...]
> camedia til hukommelseskortet i mit kamera (Olympus c 750).
>
> Er der nogen, der har erfaring med den proces? Kan det lade sig gøre?

Med mit Olympus C3020 kan jeg bare kopiere billederne tilbage til kameraet
med Windows stifinder.

Henrik

Fra : Lars Hjortø

Dato : 24-03-04 21:28

> Jeg har forgæves forsøgt at lægge mine fotos fra
billedbehandlingsprogrammet
> camedia til hukommelseskortet i mit kamera (Olympus c 750).
>
> Er der nogen, der har erfaring med den proces? Kan det lade sig gøre?

Hejsa..

Jeg har selv et C740 der stor set er identisk med dit. Jeg kan sagtens ligge
billederne tilbage i kameraet. Men det skal naturligvis være i et format som
kameraet forstår hvis du vil se dem på skærmen på kameraet.

Venlig hilsen Lars.

--
Fjern nospam fra min mailadresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Søren Alexandersen

Dato : 25-03-04 10:47

Hej

Jeg har forgæves forsøgt at lægge mine fotos fra ...

Tusind tak for svarene. Problemet er løst efter, at jeg benytter stifinder
til opgaven.

Med venlig hilsen Birgitte.