Skærme
Fijala 3554
rep. af skærm (dyr skærm)
Fra : Robert Petersen

Dato : 24-03-04 10:36

Hej med jer.
På mit arbejde, har vi en rigtig lækker CAD skærm, men den er pludselig
blevet uskarp. Det svarer til at have briller på som er 100 gange for
kraftige.

Det drejer sig om en Hitachi CM 823F 20"

problemet er desværre den af garantien er udløbet, og firmaet som vi købte
den af, i mellemtiden er gået konkurs.

Kender I nogen som kan reparere sådan et dyr. ? (Helst Danmark, og
allerhelst Sjælland)

Hilsen Robert

Fra : Hans Nelke

Dato : 24-03-04 12:52

Prøv Dansk monitor Service dms@danmon.com tlf 44949470

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 24-03-04 13:00

> problemet er desværre den af garantien er udløbet, og firmaet som vi købte
> den af, i mellemtiden er gået konkurs.
>
> Kender I nogen som kan reparere sådan et dyr. ? (Helst Danmark, og
> allerhelst Sjælland)

InfoCare reparere også skærme uden garanti mod betaling, ser det ud til.
De ligger i Ballerup. Kig på http://www.infocare.dk/ .

- Lene
http://piv.nu/