ASRock GE Pro-M
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 24-03-04 08:39

Hej

Er der nogen der ved, hvordan man kan måle sin temp. på sådan et bundkort ?
Producenten har nemlig ingen monitorsoftware....

Michael

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 24-03-04 08:41

On 2004-03-24, Michael Vilhelmsen <smom22@hotmail.com> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der ved, hvordan man kan måle sin temp. på sådan et bundkort ?
> Producenten har nemlig ingen monitorsoftware....

Prøv motherboard monitor:

http://mbm.livewiredev.com/

Mvh Thomas, 2720

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 24-03-04 09:19

Hvad betyder de tre ikoner der kommer i systray ?

Ellers et kanon program.

Michael

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 24-03-04 10:09

On 2004-03-24, Michael Vilhelmsen <smom22@hotmail.com> wrote:
> Hvad betyder de tre ikoner der kommer i systray ?

Jeg kender kun 2. En til selve programmet og så en med
temp readings.

Thomas