Skærme
Fijala 3554
Billed af Samsung 959NF
Fra : Troels Leth

Dato : 24-03-04 03:38

Hejsa,

Er der nogen læsere af gruppen der er ejer af både et digital kamera og
en Samsung 959NF der kunne tænke sig at tage et par billeder der viser
dens bedste sider - og derefter offentliggøre eller maile mig disse
billeder. Det ville være rart.

På forhånd tak,
Troels

Fra : M.Kay

Dato : 25-03-04 09:15

I know it's awful, but Troels Leth wrote to everybody in
dk.edb.hardware.skaerm saying:

> [...]
> en Samsung 959NF der kunne tænke sig at tage et par billeder der viser
> dens bedste sider - og derefter offentliggøre eller maile mig disse

Jeg har ikke lige et digi.cam ved hånden. Men jeg kan godt afsløre at
fronten klart er den bedste. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvad du skal
bruge skærmen til, men den side jeg anbefaler har mange fordele: den kan
udsmykkes helt som du ønsker, den er også helt flad så den kan fint bruges
som et noget tungt campingbord, du kan også slutte den til en pc og bruge
den dér. Eller hvad med brevvægt, den er jo helt flad?

--
Kay