hjælp til at finde gyserfilm
Fra : Anita Olmütz-Hansen

Dato : 24-03-04 00:48

Hejsa

Jeg har nu i lang tid ledt efter en film jeg engang så i fjernsynet, så jeg
tænkte at her måtte være nogle stykker der sikkert ved hvad den hedder. Så
hvis der er nogen der kan hjælpe så ville jeg blive meget glad.

Den blev vidst engang i perioden 1990-1992 tror jeg nok. Og det var en
gyser, en af dem hvor man hopper op fordi der pludselig sker et eller andet
man ikke lige havde regnet med. Så vidt jeg kan huske så foregik det på en
gård. Det jeg kan huske ud over at den var uhyggelig er at på et tidspunkt
starter e gammel traktor i laden, og manden går ud og kigger og vidst nok
kørt ned af den.
Det jeg husker bedst er filmens slutning. En ung kvinde kommer ind i huset
efter en forfærdelig nat. Hun har mulighvis sagt farvel til nogen, og går nu
tilbage, lykkelig over at mareridtet er ovre. Solen skinner og alt er fred
og idyl, og så pludselig bliver hun opslugt af gulvet.

Ja, det er ikke meget af filmen jeg husker, men det er nu også derfor jeg
gerne ville se den igen, hvis der altså er nogen der kan hjælpe mig med at
finde ud af hvad den hedder.

På forhånd tak

Anita

olmutz@get2net.dk

Fra : Morten DH

Dato : 24-03-04 09:58

Hmm din beskrivelse lyder bekendt, specielt det med traktoren... er det
måske en af Amtyville filmene?

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-03-04 16:32

> Hmm din beskrivelse lyder bekendt, specielt det med traktoren... er det
> måske en af Amtyville filmene?

Alle Amityville film foregår jo det samme hjemsøgte hus og ikke på nogen
gård, så det kan ikke være en af dem.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Jesper

Dato : 24-03-04 17:30

Anita Olmütz-Hansen <olmutz@get2net.dk> wrote:

> [...]
> gerne ville se den igen, hvis der altså er nogen der kan hjælpe mig med at

Lyder som Deadly Blessing :

http://www.imdb.com/title/tt0082245/
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten DH

Dato : 25-03-04 10:01

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse
> Lyder som Deadly Blessing :

Det var i hvert fald den jeg tænkte på (og troede måske var en af Amityville
filmene)

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-03-04 20:02

> Lyder som Deadly Blessing :

Det er den der hedder Krybende Rædsel på dansk ik?

Har aldrig i mit liv set en så ringe film!

Wes Craven burde skamme sig!

Fra : Jesper

Dato : 25-03-04 21:33

Rune Vestergaard <runwest@post6.tele.dk> wrote:

> Det er den der hedder Krybende Rædsel på dansk ik?
>
> Har aldrig i mit liv set en så ringe film!
>
> Wes Craven burde skamme sig!

Den er fremragende! Utroligt flot filmet og den er virkelig uhyggelig,
det er Wes Cravens bedste præ-elemstreet film.
global village idiots. - Paul Ginsparg.