MS Windows
briani 27239
Problemer med XP pro
Fra : Morten Andersen

Dato : 23-03-04 21:29

Jeg har et lille problem med mit XP. Jeg har lige for nylig installeret
dette nye "fantasktiske" styresystem i stedet for ME. Nu sker der så det at
jeg tit og ofte, og på alle døgnets 24 timer, og uanset hvad jeg arb. med på
pc'eren får blå skærm hvor der står en masse fx :

PFN_list_corrupt,
Memory_manegment,
IRQL_not_less_or_equal,

derefter er jeg nødt til at genstarte.
Alle drivere er nye og opdaterede.
håber på hurtigt svar.

MVH
Morten

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-03-04 21:43

"Morten Andersen" <blodstrupmose@danbonet.dk> wrote:

> [...]
>jeg tit og ofte, og på alle døgnets 24 timer, og uanset hvad jeg arb. med på
>pc'eren får blå skærm hvor der står en masse fx :

Lyder som om der ligger en-eller-flere ældre drivere i systemet.

Gætter på du har opgraderet din ME og det du'r ikke rigtigt. XP fungerer bedst i ren installation.

<mlr>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-03-04 00:42

In article <c3q6jc$8hr$1@news.net.uni-c.dk>, blodstrupmose@danbonet.dk
says...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Morten Andersen

Dato : 24-03-04 06:40

halløjsa og tak for de hurtige svar.
Jeg formatterede min harddisk inden jeg installerede XP, så det skulle være
en ren installation.
Med hensyn til at stille hastigheden på mine ram, hvordan gør jeg det?? Jeg
har været inde at kigge i bios og der er ikke lige umiddelbart ikke nogen
mulighed for at stille på dem.

MVH

Morten

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-03-04 08:43

In article <c3r6sm$h19$1@news.net.uni-c.dk>, blodstrupmose@danbonet.dk
says...

> Med hensyn til at stille hastigheden på mine ram, hvordan gør jeg det?? Jeg

Kig i dk.edb.hardware.bundkort.

Kig også på linket i min signatur.

Fra : Leony

Dato : 24-03-04 16:48

In news:c3q6jc$8hr$1@news.net.uni-c.dk,
Morten Andersen typed:

> Alle drivere er nye og opdaterede.
> håber på hurtigt svar.

Har du husket at opdatere dine programmer også.
Programmerne skal kunne køre under XP ellers så kan det også give fejl.
Især brænder- og antivirusprogrammer er slemme til at give fejl.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/