speedstream router og tele dk
Fra : Poul E Møller

Dato : 27-04-01 09:53

Hej
Er der ikke en der kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at få 2 vejs
linie hvor jeg har lyst på mit system.
Jeg kan ikke få bl.a. buddyphone til at virke, selvom jeg lukker mine
firewalls.

Med venlig hilsen
Poul Møller
Telefon 74 49 05 17
mobil 29 91 11 17
email til 24.04.01 pollefyr@mail.dk

-

Fra : Henning Nielsen

Dato : 27-04-01 13:04

"Poul E Møller" wrote:

> [...]
> linie hvor jeg har lyst på mit system.
> Jeg kan ikke få bl.a. buddyphone til at virke, selvom jeg lukker mine

Jeg mener at kunne huske, at Speedstream routeren kun er åbnet for nogle
få porte - de står i din vedledning til routeren.

/Henning

Fra : Poul E Møller

Dato : 27-04-01 14:19

det er meget sparsomme oplysninger i den vejledning jeg kan kun finde dns
oplysninger i den vejledning, betyder det så at man ikke kan bruge de ting
jeg gerne vil.

Fra : Destroyer

Dato : 27-04-01 14:24

Hvis du klikker på Avanceret og vælger Host Map/NAT og skriver din ip der,
og husker at vælge TIL, så tror jeg det virker..

M.v.h.

Henrik

Fra : Remi Provost

Dato : 29-04-01 08:18

Kik evt. på nedenstående links, de burde kunne hjælpe dig.

http://proaccess.jth.net/
http://www.marlow.dk/dsl/

/rp

Fra : Poul E Møller