Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kameramanual efterlyses..
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-03-04 20:48

Hej allesammen.

Jeg har fået et Olympus IS-100s, desværre uden tilhørende manual.
Er der nogen af jer her i gruppen der ved hvor en sådan kan findes på
nettet, eller evt. ligger inde med et eksemplar, de vil være så venlige at
scanne til mig?
Jeg har googlet, men det er desværre ikke lykkedes mig at finde noget
brugbart.

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : SB

Dato : 23-03-04 21:25

"Aragorn Elessar" <aragorn@welles.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> scanne til mig?
> Jeg har googlet, men det er desværre ikke lykkedes mig at finde noget

Sådan et kamera har min kone, hun har også en mauel
Vi har også en scanner

Eneste negative ved det er at scanneren ikke virker
Bor du omkring Århus kan vi sikkert finde ud af noget.

Søren

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-03-04 21:26

"SB" <sfb(slet-dette)@privat.dk> wrote in message
-sakse-
> [...]
> Vi har også en scanner
>
> Eneste negative ved det er at scanneren ikke virker
> Bor du omkring Århus kan vi sikkert finde ud af noget.

Hej Søren.

Jeg bor i Skovlunde ved København...
Nå, men under alle omstændigheder: Tak for svaret ihvertfald!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 23:11

Prøv at se her:
http://www.star.ucl.ac.uk/~rwesson/esif/om-sif/is-series/is-series.htm#iS/L_Manuals
Mvh
Sven Ole Pedersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-03-04 23:13

"Sven Ole Pedersen" <sop(snabela)image.dk> wrote in message
> Prøv at se her:

http://www.star.ucl.ac.uk/~rwesson/esif/om-sif/is-series/is-series.htm#iS/L_Manuals
> Mvh
> Sven Ole Pedersen

Hej Sven Ole.

Tak for linket, det var lige det jeg manglede!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk