Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Technikdirect / D70
Fra : Jakob Larsen

Dato : 23-03-04 18:25

Jeg har netop bestilt et Nikon D70 hos Technikdirect. Har andre modtaget D70
fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget" her
og nu.

Fra : ChristianTC

Dato : 23-03-04 19:26

"Jakob Larsen" <jal@dansk-atletik.dk> wrote in message
> [...]
D70
> fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget"

Hej Jacob
Hvad mener du med at der sker "noget"? At den går i stykker eller om der
sker noget med den under forsendelse, eller hvad?

MVH
Christian

Fra : Jakob Larsen

Dato : 23-03-04 20:23

Jeg udtrykte mig vist dårligt. Jeg mente om den er på vej eller om jeg skal
vente i en evighed

Jakob.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-03-04 21:21

"Jakob Larsen" <jal@dansk-atletik.dk> wrote in message

> Jeg udtrykte mig vist dårligt.

Næ. Jeg tror, de fleste forstod dig så udmærket.

> Jeg mente om den er på vej eller om jeg skal
> vente i en evighed

Sådan opfattede jeg såmænd også dit spørgsmål.

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : ChristianTC

Dato : 23-03-04 21:45

"Jakob Larsen" <jal@dansk-atletik.dk> wrote in message
> Jeg udtrykte mig vist dårligt. Jeg mente om den er på vej eller om jeg
> [...]

Hej Jacob

Det var mig der var lidt pernitten

Jeg har købt et Nikon 4300 kamera hos technikdirekt for 2 uger siden, og det
kom ca. efter 4-5 dage, og det var en meget god oplevelse at handle der.

Håber du får dit kamera hurtigt
MVH
Christian

Fra : Kenneth K.

Dato : 23-03-04 22:38

On Tue, 23 Mar 2004 18:25:02 +0100, Jakob Larsen <jal@dansk-atletik.dk>
wrote:

> [...]
> D70
> fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget"

Jeg læste om en på dpreview.com som havde fået en leveringstid fra
Technikdirekt på 6-8 uger (!) Det skulle være pga. alle de kameraer de
havde fået hjem allerede var solgt til folk som havde forbestilt. Men
spørg dem om det passer, de svarer gerne på mail indenfor 24 timer.

vh,
Kenneth

Fra : ;o\)-max-

Dato : 23-03-04 23:14

"Jakob Larsen"
> Jeg har netop bestilt et Nikon D70 hos Technikdirect. Har andre modtaget D70
> fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget" her
> og nu.

Technikdirekt er ikke de kvikkeste til at holde folk
orienterede, heller ikke via email, tilgengæld er de
meget flinke og tjekkede hvis man ringer op, der
er medarbejdere der taler engelsk.. -max-

Fra : Anders Trolle

Dato : 25-03-04 00:24

> [...]
D70
> fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget"

Jeg har også bestilt et D70 i går hos TechnikDirect, og leveringstiden
oplyser de som ukendt. Jeg spurgte dem om en cirka leveringsdato i en mail,
som de dog svarede ret hurtigt på. Desværre var svaret også her, at datoen
er ukendt.

Problemet er jo, at det kan være lidt af hvert...

/Anders

Fra : Jakob Larsen

Dato : 28-03-04 11:26

I en mail de har sendt til mig, angiver de medio april, hvilket
tilsyneladende er det samme, som flere andre har fået at vide.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-03-04 19:51

On Tue, 23 Mar 2004 18:25:02 +0100, Jakob Larsen wrote:

> Jeg har netop bestilt et Nikon D70 hos Technikdirect. Har andre modtaget D70
> fra dem? Bare lige for at høre, om jeg kan forvente, at der sker "noget" her
> og nu.

Hvordan fungerer det med garanti fra Nikons side, når man køber over nettet
i en udenlandsk shop ?

Jeg står selv og overvejer D70 og 2 optik til, hvoraf den ene i DK koster
over 18.000 kr og den anden 7.000 kr. Ved køb i udlandet kan jeg få disse
optik til halv pris, men hvad med Nikons 5 årige garanti - er den gældende
på verdensplan, hvis man kan dokumentere, at ens Nikon udstyr er købt hos
seriøs anerkendt Nikon forhandler ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph