MS Windows
briani 27239
printer og xp
Fra : Steen Roel

Dato : 23-03-04 17:08

Hej grp

Jeg arbejder med en xp-pro i netværk. Når jeg som admin installere en hp
2100 laserjet kommer den ikke ud på de andre brugere (alm). Hvordan giver
jeg alle brugere mulighed for at bruge printeren.

mvh

steen

Fra : Steen Roel

Dato : 23-03-04 17:13

Printeren er en netværksprinter og serveren er nt 4.0

Fra : Sander

Dato : 23-03-04 17:22

"Steen Roel" <steen.roelxxxx@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
> Printeren er en netværksprinter og serveren er nt 4.0

Mon ikke du bare skal højreklikke på printeren og vælge Deling,
så skulle de andre brugere nok kunne installere den som netværkprinter.

Sander.

Fra : Steen Roel

Dato : 23-03-04 17:31

jo de kan godt installere den, men skulle helst kun gøres en gang af
administrator og så skulle printeren gerne stå som default hos alle brugere

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-04 18:20

"Steen Roel" <steen.roelxxxx@skolekom.dk> skrev :

>Printeren er en netværksprinter og serveren er nt 4.0

Driver skal installeres på hver computer.
--
Knud