Hvem kan hjælpe en "klumpedumpe"
Fra : Tømreren

Dato : 23-03-04 16:03

Jeg skal have nyt bundkort til lidt nyt hardware jeg har købt,men er ikke så
meget inde i hvad der er godt og duer til det grej jeg har...

Jeg har lige købt flg:

512 MB DDR 184 pins PC2700 ram

Og

AMD Athlon XP 2000+ Prosesser

Jeg bruger mest min pc til lidt arbejde/billeder/musik osv.
Der skal være USB 2,0 på kortet
Ooogg det må ikke være for dyrt..ca. 500,-

Håber i kan hjælpe

Mvh
Tømreren

Fra : Futte

Dato : 23-03-04 16:26

hva med:
ABIT NF7 (ATX)
MSI K7N2 Delta-L
Gigabyte GA-7N400-L (ATX)

Se priser på www.edbpriser.dk
Alle er med nforce2-chipset, hvilket er at foretrække hvis du med tiden vi
overclocke. du kan dog også se efter et bund kort med et
via-chipset mindst kt400

Fra : Tømreren

Dato : 23-03-04 17:28

"Futte" <mejeristen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hva med:
> ABIT NF7 (ATX)
> MSI K7N2 Delta-L
> Gigabyte GA-7N400-L (ATX)

De ser gode ud..
hvad med det her?..kan det mon bruges eller er det noget skrammel
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2922

> Se priser på www.edbpriser.dk
> Alle er med nforce2-chipset, hvilket er at foretrække hvis du med tiden vi
> overclocke.

Kan det virkelig betale sig at overclocke med de priser der er på
prosessere?

> du kan dog også se efter et bund kort med et
> via-chipset mindst kt400

Ok Takker

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 23-03-04 21:04

De ser gode ud..
hvad med det her?..kan det mon bruges eller er det noget skrammel
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2922

Et udmærket MB i den billige klasse, den undestøtter din CPU og PC 2700 ram
som køre 333Mhz ddr men barton 3200+ cpu med 400Mhz ddr er ikke
understøttet. Venligst Glenn.

Fra : -w

Dato : 25-03-04 01:10

> [...]

> Jeg bruger mest min pc til lidt arbejde/billeder/musik osv.
> Der skal være USB 2,0 på kortet
> Ooogg det må ikke være for dyrt..ca. 500,-

Kig evt. efter: Soltek SL-75FRN2-L
- eller hvis du er til SATA og RAID: Soltek SL-75FRN2-RL.

-w