MS Windows
briani 27239
Program til at sniffe data fra parallel-po~
Fra : Kurt Dunder

Dato : 23-03-04 14:01

Hej

Jeg har et instrument med en parallelports-udgang. Findes der et
freeware-program (windows), der kan snuppe data fra parallel-porten og
skrive det til eksempelvis ascii. Der kommer en temperatur-udlæsning på
porten pr. minut, der skal gemmes.

Mvh

Dunder

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 23-03-04 15:15

"Kurt Dunder" <kurtdunder[fjern_dette]@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> freeware-program (windows), der kan snuppe data fra parallel-porten og
> skrive det til eksempelvis ascii. Der kommer en temperatur-udlæsning på

Måske kan du bruge dette:
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/portmon.shtml

--
Bjarne Duelund