Skærme
Fijala 3554
Re:Sony vs. Samsung
Fra : jaab@astro.ku.dk

Dato : 27-04-01 09:18

>Der har været MANGE problemer med Samsungs skærme ! Jeg skal selv ud og købe
>ny 19" skærm næste uge og jeg holder mig langt fra Samsung. Fx er deres
>meget populære 900sl+ blev tilbagekaldt pga. af alvorlige problemer med en alt for stor del af de producerede skærme.

Jo tak men Natural Flat (NF) skaermene ser ikke ud til at have skavanker at doemme efter folks erfaringer med dem. Naar saa ens budget siger MAX 4K saa er det fristende at presse det til en 19".

Jeg er jo ikke i tvivl om at SONYs kvalitet er i top -men priserne er derefter.

--
Posted from antares.astro.ku.dk [130.225.113.226]