MS Windows
briani 27239
Sorter efter navn
Fra : Jørn

Dato : 23-03-04 10:08

Hejsa !

Er stødt på et lille irritations moment.
I start - programmer plejer jeg at højre klikke og sortere efter navn, dette
kan jeg ikke mere ! Tænkte jeg så måtte gøre det selv ved træk og slip, men
ak, det kan jeg heller ikke. Alle mine programmer i menuen start ligger
fuldstændigt fast og er ikke til at sortere.
Kører WinXp home edition sp1

HJÆLP

Jørn

Fra : Pico

Dato : 24-03-04 00:55

Jørn wrote:
> [...]
> træk og slip, men ak, det kan jeg heller ikke. Alle mine programmer i
> menuen start ligger fuldstændigt fast og er ikke til at sortere.

Kan du heller ikke hvis du klikker Start/Programmer og su ude i den fane
der er med alle progrannerne højreklikker, der virker det for mig XP Pro.
Pico