Skærme
Fijala 3554
IBM x.41 tft skærm er helt mørk
Fra : Karsten Madsen

Dato : 23-03-04 08:47

Hej

Jeg vågnede op her til morgen med at min tft skærm er helt mørk.
PC er en ibm x.41 (langt over garanti) med sammenbygget skærm og pc.

Når jeg starter maskinen kan jeg i et kort øjeblik se IBM logoet,
ligeledes med biosen (også ganske kort tid), derefter forsvinder
skærmen.

Jeg kan helt svagt se mit login billede og når jeg logger på kan jeg
helt svagt se min desktop (jeg har skruet helt op for lyset).

Jeg har ikke ændret indstillinger eller lign. Det er ikke
indstillinger i Windows, da den opfører sig sådan i tekstmode (bios)
også

Er der en eller anden lampe som baggrundsbelyser skærmen eller hvad ?

PS. Da jeg skriver denne på google fra en anden maskine, er det ikke
sikkert jeg checker eventuelle svar lige med det samme.

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-04 15:04

Karsten Madsen wrote:
> Hej
>
> Jeg vågnede op her til morgen med at min tft skærm er helt mørk.
> PC er en ibm x.41 (langt over garanti) med sammenbygget skærm og pc.

Fandt det selv - en 09N3268 der var smuttet i nat

/karsten

Fra : Kasper

Dato : 23-03-04 15:51

> Fandt det selv - en 09N3268 der var smuttet i nat

Til hvad ??

baggrundslyset. ??

Kasper