MS Windows
briani 27239
Extern-USB dims som A-drev?
Fra : -V-

Dato : 23-03-04 05:58

Hvordan får man sat sin Cruzer som A-drev, så man kan boote Maxtor Powermax,
så man kan diagnosticere sin (forbandede!) DiamondMax 9?

Det gør man jo normalt fra et floppydrev, men det er naturligvis også gået i
stykker....suk.

-V-

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-03-04 13:57

-V- wrote:
> [...]
> Powermax, så man kan diagnosticere sin (forbandede!) DiamondMax 9?
>
> Det gør man jo normalt fra et floppydrev, men det er naturligvis også

Kunne man ikke forestille sig, at man kunne lave en .iso-fil udfra Powermax
på en eller anden måde (evt. WinISO?) og brænde en bootable CD i Nero.
Det er kun et forslag, jeg har aldrig prøvet det.

Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-03-04 15:06

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> CD i Nero.
> Det er kun et forslag, jeg har aldrig prøvet det.

Jeg prøvede lige ovenstående og det gik som smurt. Jeg har lagt en .iso af
Powermax op, som du kan hente og brænde med Nero, hvis du er interesseret.
Den ligger her: http://sbndk.users.whitehat.dk/POWERMAX.ISO

Søren

Fra : -V-

Dato : 24-03-04 18:04

Søren Nielsen wrote:

> Jeg prøvede lige ovenstående og det gik som smurt. Jeg har lagt en
> .iso af Powermax op, som du kan hente og brænde med Nero, hvis du er
> interesseret. Den ligger her:
> http://sbndk.users.whitehat.dk/POWERMAX.ISO

Det var venligt, tak i tusindvis skal du have.

Det bliver prøvet i aften, efter Frem-Brøndby, Chelsea-Arsenal og
Real-Monaco......

-V-

Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-03-04 18:50

-V- wrote:

> Det var venligt, tak i tusindvis skal du have.
>
> Det bliver prøvet i aften, efter Frem-Brøndby, Chelsea-Arsenal og
> Real-Monaco......
>

> -V-

Det var såmænd så lidt. Men ja, det er ikke lige tidspunktet at rode med
computere, med alt det fodbold i flimmeren.

Søren