Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Budgettet er sprængt!!!
Fra :

Dato : 22-03-04 21:39

Hej i gruppen.Jeg har lige afsuttet en handel på en 10d u.obj......men men
hvad skal jeg finde af obj.Det skal fremfor alt være billigt.Har i nogle
forslag????
Hilsen henrik

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 22-03-04 22:12

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad skal jeg finde af obj.Det skal fremfor alt være billigt.Har i nogle

Ja, hvordan smagte den så??

spøg tilside - hvilket kamera og hvilke objektiver er du interesseret i?

KJ

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-03-04 22:57

"Kjeld Jakobsen" <kjeld.birthe@jakobsen.mail.dk> wrote in message

> "HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> spøg tilside - hvilket kamera

Skal vi gætte på et 10D?

> og hvilke objektiver er du interesseret i?

Skal vi gætte på, at det er dét, han er usikker på?

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : Mic Holm

Dato : 22-03-04 22:42

Du skal købe et Canon EF 50mm f/1.8 til ca. 1000.-

Det er et superskarpt objektiv, og utvivlsomt det bedste Canon objektiv til
pengene.

--Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-03-04 22:45

HØ wrote:

> Har i nogle forslag????

At du havde købt et dyrt objektiv og et lidt billigere kamera, for
objektivet er første og vigtigste led i kæden, og hvis den optiske
kvalitet ikke god, så kan det ikke vindes ind med et godt kamera.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders

Dato : 22-03-04 22:55

> At du havde købt et dyrt objektiv og et lidt billigere kamera, for
> objektivet er første og vigtigste led i kæden, og hvis den optiske
> kvalitet ikke god, så kan det ikke vindes ind med et godt kamera.

Det behøver nu ikke være specielt dyrt for at være godt... F.eks. er jeg
sikker på at Mic's forslag er lige i øjet... Hvis det havde været et Nikon
havde jeg foreslået et lignende eller en 85'er =)

Mvh.
Anders

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-03-04 23:00

> [...]

> hvad skal jeg finde af obj.Det skal fremfor alt være billigt.Har i nogle

Canon EF 28-135 IS USM. Kan købes nyt for ca. 3.500 i Tyskland. Du kan
muligvis finde et brugt til et par tusinde.