HELP! (audi)
Fra : Kenneth Fritz

Dato : 22-03-04 20:21

Hejsa folkens.
Jeg har et problem!
Jeg sendte i torsdags min bil ud til skolens autoværksted for at få lejrene
i højre forhjul skiftet. Men på en eller anden måde fik de fjederbenet bøjet
og hvad ved jeg. Ingen ophugger jeg har ringet til (ud af mange) har sådan
et liggende der passer. Har i ?
Det er til en 2.2 liters 5 cylinder audi 100 typ 44. Dvs. 4 huls, med 3 i
tårnet. Mangler til højre side.

Også postet i dk.marked.privat.bil

Fra : \(5220\)Morten Kølbæ~

Dato : 22-03-04 21:20

"Kenneth Fritz" <kfsoft@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et liggende der passer. Har i ?
> Det er til en 2.2 liters 5 cylinder audi 100 typ 44. Dvs. 4 huls, med 3 i

Hej

Nu er det her jo ikke et køb / salg forum, men prøv da på www.audi-club.dk i
deres forum.

Husk også at kigge her http://www.dataophug.dk

Mvh Morten

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-03-04 21:43

On Mon, 22 Mar 2004 20:21:07 +0100, "Kenneth Fritz"
<kfsoft@mobilixnet.dk> wrote:

> [...]
>et liggende der passer. Har i ?
>Det er til en 2.2 liters 5 cylinder audi 100 typ 44. Dvs. 4 huls, med 3 i
Svære at finde. Har selv prøvet.
Vær opmærksom på at der er flere varianter.
Forskellen går bla. på:
Hjullejets størrelse.
Placeringen af nederste styrkugle.

Måske "Kims autoimport" i Bjerringbro. Han gør meget i VW og Audi.

/Hans

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 22-03-04 23:11

Uha! endnu flere problemer! Okay. Ham prøver jeg i morgen hvis den tyske
hugger ikke kan skaffe noget. (og det kan han nok ikke)

Fra : Kasper

Dato : 23-03-04 14:49

"Kenneth Fritz" skrev d. 22-03-04 20:21 dette indlæg :
> [...]
sådan
> et liggende der passer. Har i ?
> Det er til en 2.2 liters 5 cylinder audi 100 typ 44. Dvs. 4 huls, med

Jeg skiftede mit for et par måneder siden, også i højre side på en type
44, 3 bolte i toppen, 4*108 boltafstand, da fjederskålen var ved at være
muggen - fandt den på dataophug.dk, hvor jeg får 21 hits på forreste
højre fjederben ved at søge nu.....kostede 500 + moms eller deromkring
for et komplet ben.....har dog smidt det gamle ud nu - lyder utroligt,
hvis der ikke kan findes ét herhjemme....

Mvh,
Kasper
Audi 100

http://www.kandu.dk/