FARCRY !!!!!! Det vildeste og flotteste sp~
Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 22-03-04 18:59

Hej Alle i gruppen!

Jeg kan lige så godt sige det rent ud! får fat i FARCRY!!! det er det
vildeste og det flotteste spil jeg nogensinde i mit liv har set!!!! at man
kan gå overalt, bruge alt du finder.. Både, biler.. alle våben og lyden !!
JA... Lyden er perfekt i Surround... 5.1 sæt og godt med bass.....

Hold da kæft det rykker!...vandet er så flot som om man virkelig er der i
virkeligheden!...og det bedeste ved det hele at der er en historie i hele
spillet og hold øje og lyt til alt man hører.... lev dig ind i at være den
perfekte lejemorder eller bare en der er snu som bare fanden!..

Spillet er fedt og kanon spændende... men bare vent til man kommer til
Laboratoriet i bjerget..... så sker der ting og sager.. .det er ikke et spil
for sarte sjæle og søg for hele tiden at have dit liv fuldt og body armor
intakt så meget som muligt! for du kan bare ikke se hvor de skyder fra
nogen gange i bjergene, så hvem er den meste snu af alle.. Dig eller spillet
?...

Det kræver et grafikkort der sparker røv! og masser af ram... men så får du
også det flotteste spil du til dags dato har set nogensinde!... så flot !!

Det var det! få fat i det and BE READY!!.... krudt og kugler... og
gensplejset monster!... gæt dig til resten...

Det var det

Fra Dawebman.....

Fra : Mithril

Dato : 22-03-04 19:05

"-= Dawebman.DK =-" <dawebman@galnet.dk> wrote in message

> [...]
> kan gå overalt, bruge alt du finder.. Både, biler.. alle våben og lyden !!
> JA... Lyden er perfekt i Surround... 5.1 sæt og godt med bass.....

Yep det sparker edermugme røv, har spillet det 5-6 timer i går, og skal
spille det igen når jeg kommer hjem fra arbejde i dag, jeg er så vidt jeg
kan huske kommet til bane 7 eller 8, og har fået at vide at der er en 20
stykker

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 23-03-04 11:07

Yes!!... det rykker for vildt!... og sikken nogen detajler!... det er nogen
motherfucker af nogen monster dem der lige pluselig springer i fjæsset på
dig!! men så er det godt der er en Gun! der kan klar dem ... bare det
at kunne sejle rundt på det spejlblanke vand om natten og se hvor flot det
hele er .

Whauuuuuu... jeg er mundlam over det spil!... det er utroligt hvad der sker
i Spil verden idag!... og nu kommer snart DOOM 3 ) og Medal Of Honor
2... så ja.... de skal jo OGSÅ prøves... det er helt sikkert!.

Men happy gambling til alle dem der får fat i det spil!.. for det er FOR
VILDT. bare det er kunne snuppe sig en hangglider og svære ud over det
flottes krystalblå vand og omgivelserne..... men ok!.... skal godt nok lige
holde min gun varm samtidig med også ellers bliver det sgu en kort
tur ...hehehe..

KANON OG SKAL BARE PRØVES!...

Fra : Ivan G

Dato : 23-03-04 13:13

"-= Dawebman.DK =-" <dawebman@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
lige
> holde min gun varm samtidig med også ellers bliver det sgu en kort

Tror du ikke at du skal drikke lidt mindre kaffe???

Rart at se at du går op i det....

Fra : Jan Vagle

Dato : 23-03-04 21:43

-= Dawebman.DK =- wrote:
> [...]
> nogen gange i bjergene, så hvem er den meste snu af alle.. Dig eller spillet

Tiltredes ! :)

Satme for en grafik !

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 24-03-04 11:18

hehe... går op i det.. jo.. når der endeligt er noget der fangere mig
for en gangs skyld. jeg tager sgu lige en kop " kaffe" til

Nej.. jeg er bare imporneret over spillet og må sige at Ubisoft har gjort
det godt!... Rayman 3 er jo også et meget flot spil og må sige de har fået
udvirklet noget godt software til at lave den type spil og bare tænk over
hvad det næste er de kommer med ?.. det blive spændene at se med tiden.

Men have en god Gaming Day til alle her. Farcry give en oplevelse der vil
noget!... kan godt lide den AI teknik der er i spillet også...man kan næsten
selv bestemme hvor meget røvfuld man skal have på en gang!.. men er man en
snu killer? .. så bruger man hele spillet`s omgivelser og leger den perfekte
snigmorder.. så finder man ud af hvor smart man tænker..

Hygge
Dawebman - Farcry is the One & Only.

Fra : MKH1

Dato : 24-03-04 11:51

Hvor kan det købes nu?

Martin.

Fra : Larsen

Dato : 24-03-04 20:46

> Hvor kan det købes nu?
>
> Martin.

Købte min kopi i dag i Fona.......

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 24-03-04 15:49

> [...]
>
> Det var det! få fat i det and BE READY!!.... krudt og kugler... og
> gensplejset monster!... gæt dig til resten...

Hvilken maskine skal man have for at kunne trække den vilde grafik uden det
hakker.

Fra : Jan Vagle

Dato : 24-03-04 17:41

Rene Juulsgård wrote:

> Hvilken maskine skal man have for at kunne trække den vilde grafik uden det
> hakker.

Skal grafik være den vildeste begynn med:
P4 3.0 Ghz/AMD XP3000+ CPU + FX5950/Radeon 9800 Pro 128Mb og 1Gb RAM

P4 2.8 Ghz/AMD XP2800+ CPU + FX5900/Radeon 9700Pro og 512Mb RAM er et lite
trinn ned..

Dette holder til 1024x768 med det medste på max.

Ringere enn dette så må en skære ned på grafik.

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : sharky

Dato : 24-03-04 18:22

> Dette holder til 1024x768 med det medste på max.
>
> Ringere enn dette så må en skære ned på grafik.

Jeg kører i den opløsning med alt på maks.

Min maskine er:

AMD XP 1600+
512 MB RC2700
Hercules 9800SE 128 MB

Fra : Jan Vagle

Dato : 24-03-04 19:17

sharky wrote:

> Jeg kører i den opløsning med alt på maks.
>
> Min maskine er:
>
> AMD XP 1600+
> 512 MB RC2700
> Hercules 9800SE 128 MB

Vi kan gerne køre i 1600x1200 men dog uden framerate på i snit 50... ;)

Hakken er vel en subjektiv dimse.. ;)

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Luke

Dato : 25-03-04 15:23

Jeg kører med en P4-1600~2100, GeForce4 Ti4600, 1024MB ram.
1024x768 opløsning i High opløsning og den kører ret godt.

Men med de detaljer der er ville være rart at køre i højere...
Det må vente til næste opgradering

Fra : PerX ...

Dato : 03-04-04 23:52

In article <4QF7c.494$qE3.215@news.get2net.dk>, dawebman@galnet.dk
says...
> Jeg kan lige så godt sige det rent ud! får fat i FARCRY!!! det er det
> vildeste og det flotteste spil jeg nogensinde i mit liv har set!!!!

Flotteste spil my ass, de kan ikke gang finde ud af at lave en menu med
læselige bogstaver - de er mikro små (nææ, UT2004 de kan finde ud af det
;)

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 04-04-04 20:00

Fuck DA den menu ... det er gameplay jeg hentyder til!.. og UT kører så
sindsyg hurtigt og fuldstændigt urealistisk til den store guldmedajle!!

hmmmmmm :O/s

Fra : PerX ...

Dato : 07-04-04 01:57

In article <cXYbc.686$Oe2.129@news.get2net.dk>, dawebman@galnet.dk
says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Fuck DA den menu ...

Det kan du sagtens sige, du kan jo læse det :)

> ... det er gameplay jeg hentyder til!.. og UT kører så
> sindsyg hurtigt og fuldstændigt urealistisk til den store guldmedajle!!

I modsætning til farcry hvor du slår realistiske zombier ihjel

(Desuden realistisk my ass, man kan ligge bag en sten 100 meter væk og
bevæge sig en cm og straks hører vagterne det)

Fra : Jens Jensen

Dato : 07-04-04 09:52

> (Desuden realistisk my ass, man kan ligge bag en sten 100 meter væk og
> bevæge sig en cm og straks hører vagterne det)

Eller ikke kan hoppe op på en tønde?