Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf Uddanelse i udlandet
Fra : Chono Hegelund

Dato : 22-03-04 18:11

Er der nogen der kender nogle fotograf skoler i udlandet som er værd at
kigge på..må også godt være kortere kursere etc.. alt har interesse

chono

Fra : Erik Aalund

Dato : 23-03-04 07:37

"Chono Hegelund" <chono@hegelund.org> wrote in message

> Er der nogen der kender nogle fotograf skoler i udlandet som er værd at
> kigge på..må også godt være kortere kursere etc.. alt har interesse
>
> chono

Jeg har i sin tid taget en "B-tec National Diploma in Photography" i
Sheffield i England.
Det er en grunduddannelse på 2 år som kan overbygges med yderligere 2
år. (overbygningen kan jeg ikke lige huske.)

Granville College of Art and Design findes vist ikke mere men du kan
Sheffield College udbyder uddannelsen:
http://members.aol.com/photolink/e34.htm#C1

Hilsen
Erik