MB. Elitegroupe k7s5a
Fra : thomas@mantziusgrise~

Dato : 22-03-04 16:39

Hej er der nogen der ved hvor hurtig CPU , jeg kan sætte på dette MB.

På Elitegroupe`s hjemmeside under biosopdatering stå der kun følgende ?

"Fixed CMOS can't be saved issue and support high speed CPU"

hvilke jo ikke siger så meget ?

Fra : LC

Dato : 22-03-04 18:34

http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=35

Fra : Leony

Dato : 22-03-04 19:08

In news:ZND7c.177$O11.174@news.get2net.dk,
thomas@mantziusgrisen.com typed:

> Hej er der nogen der ved hvor hurtig CPU , jeg kan sætte på dette MB.

Du kan finde CPU support siderne for ECS her:
http://www.ecs.com.tw/support/cpu.htm?submenu_id=37&function_id=3

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Larsen

Dato : 23-03-04 15:03

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
> http://home.tiscali.dk/~vinci/
> Mit Chieftec røntgen mod + "The MetallicAse".

Jeg har en 2400 amd på, for den køre 266 på bussen, mb understøtter ikke
højre

Søren

Fra : Leony

Dato : 23-03-04 17:33

In news:4060439a$0$11553$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
Søren Larsen typed:

> Jeg har en 2400 amd på, for den køre 266 på bussen, mb understøtter
> ikke højre

ECS er ikke enig i den påstand.

Fra : thomas@mantziusgrise~

Dato : 23-03-04 17:41