camping i ungarn
Fra : Mogens Christensen

Dato : 22-03-04 16:13

Er der nogen der kender campingpladsen i Balatonfured som hedder camping
fured ? Når man skal bestille spørger de om hvilket nr. man vil resevere,
hvordan kan man vide det hvis man ikke har været der før ? Hvilken vej er
den nemmeste at køre eller hurtigste, og hvor langt er der fra grænsen ? det
var mange spørgsmål, håber der er nogen der kan svare mig. På forhånd tak.

Jane Christensen
Højlund 86 Vester Sottrup
6400 Sønderborg

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 21-03-04 18:32

Den letteste er igennem Tjekkiet, og den bedste vej, når man ikke vil bruge
bjrgvejen, og oven i købet vil en pænere vej, så tag ind over Pirna og
Hrensko, der hvor Elben løber, floder kryber jo ikke op af bjergene.

Fra : Mariann Nielsen

Dato : 24-03-04 11:59

"Karl-Heinz Hansen" skrev...
> Den letteste (vej til Ungarn) er igennem Tjekkiet, så tag ind over Pirna
og
> Hrensko, der hvor Elben løber, floder kryber jo ikke op af bjergene.

Er det muligt at få uddybet ruten lidt. Pirna kan vi godt finde sydøst for
Dresden. Men Hrensko, hvor er det nu lige det er?
Hvis du kan sætte nogen vejnumre på ville det være super.
Vi påtænker nemlig osse at køre til Balatonsøen til sommer.

Hilsen Mariann

Fra : Karl-Heinz Hansen

Dato : 23-03-04 15:08

Du fortsætter mod den tjkkiske grænse, det vil sige, du kører forbi
könogstein og fortsætter tl Schmilka, denne og Hrensko udgør grænsen mellem
Tyskland og Tjekkiet, du kører igennem Sachsiske Svejts, og hvis i vil, så
er et ophold på Camping Königstein et pusterum, mi i et stort naturområde.

Fra : Mariann Nielsen

Dato : 24-03-04 16:08

Jeg siger tak for uddybende forklaringer. Det lyder som en god ide.

Hilsen Mariann

Fra : René Roager

Dato : 22-03-04 20:06

Hej Jane!

Ja den kender vi godt - var der i 2003 og skal derned igen iår, vi er
meget tilfredse med pladsen.

Det med nr. du har en mulighed for at gå ind på www.balatontourist.hu
her kan du finde en oversigt over forskellige pladser dernede bla
Füred - her er der også et kort over pladsen med hver enkelt parcel.

Jeg ved ikke om I er til halvskygge, fuld sol eller?? samt hvor stor
en parcel I ønsker, men hvis du skriver det, har vi skrevet nogle nr
ned som vi synes så dejlige ud.

mvh
René Roager