Accespoint = Problemer ??
Fra : Jørn

Dato : 22-03-04 15:37

Hejsa !

Kan et accespoint være skyld i, at man ikke er i stand til at spille mod
andre over nettet ? I dette tilfælde er det CM03/04 det drejer sig om.

MVH
Jørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-04 16:38

In article <ySC7c.150$hk7.34@news.get2net.dk>, lohse@jubiimail.dk
says...

> Kan et accespoint være skyld i, at man ikke er i stand til at spille mod
> andre over nettet ? I dette tilfælde er det CM03/04 det drejer sig om.

Hvilken netværksprotokol kræver spillet?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jørn

Dato : 22-03-04 16:41

uphf

Netværks hvad !
Tror det er tcp/ip eller noget i den stil.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-03-04 23:34

In article <WND7c.176$OZ.28@news.get2net.dk>, lohse@jubiimail.dk
says...

> uphf
>
> Netværks hvad !
> Tror det er tcp/ip eller noget i den stil.

Så burde AP'et ikke give problemer.

Gider du kaste et blik på linket i min signatur?

Fra : Jørn

Dato : 23-03-04 07:49

Tror du pænt fortæller om at poste samme indlæg i flere grupper. Jeg
beklager dette og det er normalt heller ikke hvad jeg gør. I dette tilfælde
fik jeg dog postet den forkert første gang og valgte derfor at dobbeltposte.
Sorry.

Jørn

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-03-04 10:51

In article <B5R7c.515$OX5.90@news.get2net.dk>, lohse@jubiimail.dk
says...

> Tror du pænt fortæller om at poste samme indlæg i flere grupper. Jeg

Du kan altså ikke engelsk; jeg beklager henvisningen til en
engelsksproget side.

Kig her istedet:

FUT:dk.admin.netikette

Fra : Mads Bahrt

Dato : 23-03-04 00:34

Jørn wrote:

> [...]
>
> Kan et accespoint være skyld i, at man ikke er i stand til at spille mod
> andre over nettet ? I dette tilfælde er det CM03/04 det drejer sig om.

Det er ikke særligt pænt at poste til flere grupper på en gang.
Almindelig netikette er at du skal tilstræbe at vælge en, og i dette
tilfælde mener jeg at dk.edb.netvaerk som du også postede til er den
rette. Hvis det virker passende at sende til flere vil man normalt sende
til alle samtidigt og sætte en FUT linje der peger på en enkelt gruppe
hvori man vil forsætte diskussionen. Du kan læse om dette på
http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Ses i dk.edb.netværk hvor jeg gerne vil hjælpe ...

MVH
Mads