Leje af GPS
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 15:13

Hej,

Er der nogensteder man kan leje en GPS-navigator med Europakort i en uges tid for
en rimelig penge?

Mvh
Christian

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:152.73.58.225)

Fra : Emil Jensen

Dato : 22-03-04 15:34

> Er der nogensteder man kan leje en GPS-navigator med Europakort i en uges
tid for
> en rimelig penge?

Hos Bildillen har man kunnet leje en med et Danmarkskort, og dengang for ca
1 år siden sagde de at de ville have en med et Europakort en gang i
fremtiden. Om det er nu ved jeg ikke. Der står desværre ikke noget om
udlejning af GPS-navigation hos www.bildillen.dk. Prøv at forhør dig hos
Bildillen.

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 22:55

Ja, den står sjovt nok ikke på deres lejeliste, men jeg prøver lige at ringe til
dem i morgen.

Tak for svaret.

Christian

"Re: Leje af GPS"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:82.182.192.181)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-03-04 00:01

On Mon, 22 Mar 2004 15:33:43 +0100, "Emil Jensen" <lime@jensen73.dk>
wrote:

> [...]
>1 år siden sagde de at de ville have en med et Europakort en gang i
>fremtiden. Om det er nu ved jeg ikke. Der står desværre ikke noget om

De lejer ikke ud mere
Flemming Jacobsen