rust
Fra : Nyberg

Dato : 22-03-04 14:02

Hej

Jeg har nogle rust pletter, som jeg har prøvede nogle gange af slibe ned og
male først med nåde ryst maling og så farven der passe til billen

Men det ruste igen efter kort tid hvad gør jeg mon galt.
Eller hvordan gør man det bedst

MVH

René

Fra : Christabel & Anders

Dato : 22-03-04 15:13

Jeg tror at dit problem er at du ikke får det slebet godt nok ned! Det
bedste er at, du sliber et lidt større område end der hvor der er rust og
derefter rengøre det og så rustmaling og så maling i bilens farve!

Du kan evt. polere det ny malet sted efter en uges tid!

Mvh

Anders
......der har kæmpet den samme kamp mod rust i bagsmækken på en Golf 2, men
som nu har købt en anden brugt bagsmæk uden rust!

Fra : David Bjergsø

Dato : 22-03-04 16:34

> "Nyberg" <rene@siemens.dk> wrote in message

> og

Hej Rene,

Prøv en gang at smutte forbi www.por15.dk det ved jeg da virker.

/David

Fra : Olesen

Dato : 22-03-04 17:34

"David Bjergsø" <davidb@indutek.com> skrev i en meddelelse

> Hej Rene,
>
> Prøv en gang at smutte forbi www.por15.dk det ved jeg da virker.

Ruster det ikke videre under den hårde pæne overflade ?

Fra : David Bjergsø

Dato : 23-03-04 09:27

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> Ruster det ikke videre under den hårde pæne overflade ?

Hej,

Nej da, det er hele pointen. Rusten bliver hermetisk kapslet ind, så rusten
ikke får den nødvendige fugt og ilt for at kunne udvikle sig. Prøv at søge
på POR15 på google og læs et par anmeldelser fra hele verden... det er bare
noget der duer.

mvh

David