Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
program til konvertering af billede format~
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 13:11

Hej Alle,

er der en af jer der kender til et program (helst gratis)

hvor man kan konverter alle billeder der likker i en mappe til et mindre
format,

feks hvis jeg har en bunke billeder i forskælige størelser (1024x800,
1248x......... osv alle .jpg)

nu skal de så bruges til en hjemme siden, så alle billeder skal konverteres
til F.eks. 640x480 stadig jpg

det tager alt alt for lang tid at sidde og konverter dem enkelt vis, så jeg
håber at der er en af jer der kan hjælpe

på forhånd tak

--
for at svare direkte send til mrnews(snabel-A)tiscali.dk
erstat "(snabel-A)" med "@"

Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-03-04 13:54

Morten Dall skrev i sit indlæg på usenet:
> er der en af jer der kender til et program (helst gratis)
> hvor man kan konverter alle billeder der likker i en mappe til et
> mindre format,

Jeg bruger

Arles Image Web Page Creator

til formålet - det genererer billeder + thumbnails + webside - men webside
m.m. sletter ieg så bare igen, da jeg ikke skal bruge det til noget.......

Men jeg mener også at Irfan-view kan gøre det ?

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : emj

Dato : 22-03-04 18:38

On Mon, 22 Mar 2004 13:11:22 +0100, "Morten Dall"
<mrnews(snabel-A)tiscali.dk> wrote:

> [...]
>format,
>
>feks hvis jeg har en bunke billeder i forskælige størelser (1024x800,

Hvis du har XP, så kan du hente "ImageResizer.exe" fra
windows powertoys
fe.eks her.
Hilsen emj

Fra : Kim Jensen

Dato : 22-03-04 22:29

> [...]
> format,
> feks hvis jeg har en bunke billeder i forskælige størelser (1024x800,

www.xnview.com

Gratis, superhurtigt - og bare genialt!

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //