Skærme
Fijala 3554
21"
Fra : Veggertown

Dato : 26-04-01 20:21

Hejsa

Er der nogen der kender til 21'' Brilliance TCO99 0.25dp fra Philips?

Er den god, dårlige, eller bare ok. Det er jo ikke den dyreste skærm man kan
købe, men er den for billig?

Veggertown

Fra : MIKE

Dato : 27-04-01 09:58

Hej

Hvis du mener den der hedder : 201B10 og koster ca 5900 kr rundt omkring så
kender jeg den godt

Købte en i sidste uge hos Datatel i valby MEN der var desværre en fejl i
billedrøret (billedet kan IKKE stå helt vandret oppe i toppen , buer en
smule ned) nå men jeg byttede den til en anden og SUK samme fejl,men da der
er 3 år's On Site garenti på skærmen så ringede jeg til Phillips som så kom
med en BYTTER efter 2 dage og så blev jeg FØRST overrasket for det viste sig
at det var en forkert skærm der kom..

IKKE fordi skærmen var forkert MEN fordi det var en : 201P10/00 som er en
langt bedre og dyrere model (ca 9500kr) så går man og tænker lidt og ringer
så til Phillips igen og desværre viste det sig at de VAR klar over at de
havde sendt en forkert model og at der ville komme en anden inden for 2 til
3 hverdage (SUK) så nu får jeg en helt ny model da den jeg købte fra starten
ikke er på deres lager mere...

Den ny hedder :21B582BH/00c og den kan jeg bare IKKE finde nogle oplysninger
på så det bliver spændende...

Lang historie men jeg mener ellers det er en FREMRAGENDE skærm til prisen og
håber IKKE du er blevet bange for at anskaffe dig en

mvh Michael

Veggertown <Veggertown@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9c9scl$2sbk$1@tnews.inet.tele.dk...

Fra : Veggertown

Dato : 27-04-01 13:07

Jeg takker for din lille historie, men du har dog ikke skræmt mig helt!

Man kan da sige, at du har fået en flot service og det synes jeg er en stor
ting.

Det er jo næsten grund nok til, at man vil købe sådan en skærm.

Jeg takker for din hjælp, men du må da godt lige skrive lidt om den nye
model, det lyder jo spændende.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-04-01 15:27

Hej Veggertown

d 24.3.01 skrev jeg et større indlæg om min Philips 201B10. Tjek det, evt

http://www.newsgate.dk/dk/dk.edb.hardware.skaerm/msg00474.html

Jeg har ikke oplevet den fejl som Michael skriver om. Der er i øvrigt gode
billede justeringsuligheder i det medfølgende usb program.

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk