PHPSESSID og valid xhtml
Fra : Kristian Thy

Dato : 22-03-04 11:35

Hej

Jeg har en side jeg gerne vil have lavet til valid xhtml, og så skal
alle forekomster af "&" i links jo laves om til "&" eller "&"
(da alle &-tegn i xhtml markerer starten på en entitet). Så vidt så
godt, men min side bruger sessions, og hvis man så kigger på den med
kager slået fra (og det gør W3Cs validator fx) laver php sine
sædvanlige "&PHPSESSID=..." bag på alle linksene.

Kan man sætte php op så den i stedet laver "&PHPSESSID=..."? Hvis
ja, hvordan?

\\kristian
--
My software never has bugs. It just develops random features.

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 22-03-04 11:51

Kristian Thy wrote:
> Kan man sætte php op så den i stedet laver "&PHPSESSID=..."? Hvis
> ja, hvordan?

i php.ini:

arg_separator.output = "&"

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk

Fra : Kristian Thy

Dato : 22-03-04 12:25

Nezar Nielsen uttered:

> i php.ini:
>
> arg_separator.output = "&"

You're my hero! Takker...

\\kristian
--
"Le peuple américain est le seul peuple à être passé directement de la
préhistoire à la décadence sans passer par la civilisation."

Fra : Kim Malchau

Dato : 25-03-04 20:02

On Mon, 22 Mar 2004 11:51:04 +0100, Nezar Nielsen <tumpen@fez.dk>
wrote:

:>i php.ini:
:>
:>arg_separator.output = "&amp;"

Kan man KUN lave det om i php.ini (for os der bor på webhotel)?

Med venlig hilsen

Kim Malchau

--
Nyhedsgrupper på Internet