Lettere oppgitt..
Fra : Clay Allison

Dato : 22-03-04 10:39

Min kæreste liker overhode ikke at sutte pik, og er ellers av den passive i
sengen, kun vanlige knald er hennes lyster. Hun liker og ri meg, men er ikke
så dreven som jeg ser jentene i ulike pornofilmer er
Men, er det meg som bør finne meg en annen jente når det gjelder dette med
pikksugingen ?

Clay.

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 22-03-04 17:51

"Clay Allison" <cawmail@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> så dreven som jeg ser jentene i ulike pornofilmer er

Jeg tror ikke man kan regne pornofilm for en skid, de piger som medvirker
der, tror jeg sjældent får noget ud af alle de stillinger de boller i.

Har du forresten vasket pikken inden hun skal sutte den, det forlanger jeg
hver gang at fyren er ren og ikke lugter.

> Men, er det meg som bør finne meg en annen jente når det gjelder dette med
> pikksugingen ?

Hvis du sætter piksutning over alt andet i et parforhold så skal du nok
finde en anden, men jeg tror ikke du finder en pige som har piksutning på 1.
pladsen over sexydelser, det er nok kun hvis du betaler dig fra det.

/Gitte

Fra : Henning

Dato : 22-03-04 18:18

Gitte Nielsen wrote:

> Har du forresten vasket pikken inden hun skal sutte den, det
> forlanger jeg hver gang at fyren er ren og ikke lugter.

Nu bliver du vist lidt krævend`?

> [...]
> nok finde en anden, men jeg tror ikke du finder en pige som har
> piksutning på 1. pladsen over sexydelser, det er nok kun hvis du

Andenpladsen er da også tilstrækkelig

Det er straks verre når damen ikke vil kysse efter man har ligget
og muntret hende op med en god gang fisseslikning *G*

MVH
Henning

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 23-03-04 17:43

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu bliver du vist lidt krævend`?

Hvis jeg skal sutte pik så skal den være ren!!!!!

> Andenpladsen er da også tilstrækkelig
>
> Det er straks verre når damen ikke vil kysse efter man har ligget
> og muntret hende op med en god gang fisseslikning *G*

Hvis hun er bi-sexuel vil hun sikkert gerne, jeghar ikke noget imod at kysse
lige efter jeg har fået slikket min fisse.

Vil du forresten kysse ligenår pigen har suttet pik på dig?

/Gitte

Fra : Paul

Dato : 23-03-04 18:05

"Gitte Nielsen" <kontormusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg skal sutte pik så skal den være ren!!!!!

Ellers så bliver den det ~ Arj... kunne bare ikke nære mig... *gnæk*

> Vil du forresten kysse ligenår pigen har suttet pik på dig?

Før eller efter hun har "mælkeskæg"?

For mit vedkommende - både og!

Ville du blive liderlig af, at han tungekysser dig efter du lige har slugt?

M.v.h.

Paul

Fra : Gitte Nielsen

Dato : 23-03-04 19:41

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Før eller efter hun har "mælkeskæg"?
>
> For mit vedkommende - både og!
>
> Ville du blive liderlig af, at han tungekysser dig efter du lige har

Jeg er nem at tænde, så jeg bliver næsten altid liderlig når jeg
tungekysser.

/Gitte

Fra : Paul

Dato : 23-03-04 22:51

> Jeg er nem at tænde, så jeg bliver næsten altid liderlig når jeg
> tungekysser.

Ja, hvem bliver ikke det?

Oh, oh... har lige en aftale med "min bedste ven".... *gnæk*

M.v.h.

Paul

Fra : Henning

Dato : 22-03-04 18:01

Clay Allison wrote:
> [...]
> meg, men er ikke så dreven som jeg ser jentene i ulike pornofilmer er
>
> Men, er det meg som bør finne meg en annen jente når det gjelder

Bliv voksen
Du har ikke krav på at få suttet pik, eller din partner gør noget som helst
hun ikke har lys til!
Der er himmelvid forskel på sex i porno og sex mellem 2 mennesker der
elsker og respektere hinanden!
Vi kan have ønsker, men kan ikke kræve at andre opfylder disse ønsker!

MVH
Henning

Fra : Dr.Ralph

Dato : 22-03-04 22:51

> [...]
> elsker og respektere hinanden!
> Vi kan have ønsker, men kan ikke kræve at andre opfylder disse ønsker!

Det er nok rigtigt, men er man vild med blowjob og er sammen med en kvinde,
der nægter at give det, så kan man gøre 2 ting:

1. leve med det, og jænvnligt gå til massagepiger, hvor man kan betale sig
fra det - eller have en elskerinde, der gør det.

2. Bryde forholdet og finde en pige, der kan lide blowjobs.

Jeg tror ikke punkt 1 uden sidespring er aktuelt på sigt - så skal manden
have en umådelig stærk karakter og vilje.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr.Ralph