Nej Nej Nej !! Sam'n'Max 2 annulleret !
Fra : Pede

Dato : 22-03-04 01:38

Måske en gammel nyhed for nogen, men jeg må af med noget vrede.

http://www.lucasarts.com/press/releases/85.html

Hvordan kan de stoppe udgivelsen af dette spil ? Vi er nogen der har ventet
i årevis på efterfølgeren til et af de mest underholdene adventurespil.

Det er edermanme dårlig værkstedshumor ! Nøj hvor er jeg skuffet!

Der er mere info her:
http://www.savesamandmax.com/
der er også en underskrift indsamling - gør brug af den.

Peter
- Rigtige mænd tager ikke backup
- men de græder meget når 2'eren til deres favorit spil aflyses

Fra : J.O

Dato : 22-03-04 16:21

"Pede" <pede@pede.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Peter
> - Rigtige mænd tager ikke backup
> - men de græder meget når 2'eren til deres favorit spil aflyses

Det er jo en regulær svinstreg ??????

ØV ØV ØV

JO

Fra : Kasper

Dato : 22-03-04 22:00

On Mon, 22 Mar 2004 01:37:31 +0100, "Pede" <pede@pede.com> wrote:

> [...]
>
>Der er mere info her:
>http://www.savesamandmax.com/
>der er også en underskrift indsamling - gør brug af den.

Så er der til gengæld godt nyt her:

http://www.adventuregamers.com/newsitem.php?id=480

--
Kasper

Fra : Quadro

Dato : 22-03-04 23:23

"Pede" <pede@pede.com> wrote in message
> [...]
>
> Der er mere info her:
> http://www.savesamandmax.com/
> der er også en underskrift indsamling - gør brug af den.

De lavede jo samme stunt med Full Throttle - Hell on weels.

Fra : Erik

Dato : 23-03-04 08:54

> [...]
> i årevis på efterfølgeren til et af de mest underholdene adventurespil.

Det så ellers rigtigt sjovt og lovende ud:
http://www.adventure-treff.de/images/galerie.php?ort=screenshots&galerie=52

Lucas er og bliver en vatpik.

--
Erik

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-04 10:34

> Hvordan kan de stoppe udgivelsen af dette spil ? Vi er nogen der har
ventet
> i årevis på efterfølgeren til et af de mest underholdene adventurespil.

Det giver ikke meget mening, det skulle jo have været lanceret her i foråret
og vi har ikke hørt om hverken forsinkelser eller problemer. Og hvad mener
de med "tiden ikke er moden til et adventure på pc". Pc er da den eneste
platform man kan udgive adventurespil på. OG hvis man iøvrigt ser på
shareware og freeware adventurespillene, så bliver de nærmest flået ned fra
hylderne, så mon ikke der nok skulle være den første million købere!?

Hvis det kan trøste lidt faldt jeg over denne her den anden dag, bl.a.
fortsættelsen til Zak MacCracken (freewarespil), jeg har ikke prøvet
allesammen selv:

http://www.acid-play.com/list/adventure_0.php

Kim

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 23-03-04 13:46

> [...]
>
> Der er mere info her:
> http://www.savesamandmax.com/
> der er også en underskrift indsamling - gør brug af den.

Ja. Alle de originale spil bliver droppet, istedet kommer der en lindstrøm
af Battlefield -og
Medal of Honour-lort. Nu mangler vi bare at Half-Life 2 og Doom 3 + Duke
Nukem For(N)ever

Mvh,
Rasmus Bertelsen