Standby tid
Fra : MR

Dato : 27-04-01 00:39

Så vidt jeg kan se har de næsten samme standby tid
3310 - 55 til 260
5110 - 60 - 270

Min gamle 5110 kunne godt holde 10 -11 dage på standby tid men min nye 3310
efter fuldt opladet telefon og sendt 3-4 små sms beskeder er der efter 24
timer kun 2 steger tilbage godt jeg ikke også skal snakke i den for så er
der ikke mget tid at gøre med kan det virkelig passe
KH

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 27-04-01 02:31

Jeg har selv en 3310'er og i starten havde jeg samme problem, men som der
står i manualen skal batteriet op og aflades helt nogle gange før det
fungerer optimalt. Nu kan den holde i ca. 8 dage, det afhænger også af hvor
meget den "søger" net, bor du i et område med stabil forbindelse holder den
længere.. Ellers.. Ja du kender nok svaret

--
<- SMS: 51804718 ->
<- ICQ: 23816871 ->