Hvorfor er I alle tabere her ?
Fra : Machoman

Dato : 22-03-04 00:09

Sig mig lige engang.

Hvorfor er det kun de fede, de grimme, dem med små pikke, dem uden
selvtillid, dem der ikke kan få fat på partnere, dem som aldrig kan score i
byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Fra : Paul

Dato : 22-03-04 00:18

"Machoman" <machoman@monsterdick.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
> osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Det var godt nok noget selverkendelse at lægge for dagen!

Tja, hvorfor skriver du her?

Fra : poul

Dato : 22-03-04 08:33

FJOLS

FJOLS

FJOLS

hilsen jan

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 09:00

det er for at svare på indlæg fra opblæste narre , som den du ser når du
kigger i spejlet
Kab

Fra : Babba-Papa

Dato : 22-03-04 09:21

Der var engang en bruger ved navn "Machoman"
<machoman@fatuglywithtinydick.dk> der skrev:

> [...]
>byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
>osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Du glemte de uintelligente 17-årige med 9 års skolegang (gået ud
af 3. klasse, you do the math), der lider under så store
mindreværdskomplekser, at de er nødt til at gøre et stort nummer
ud af at fortælle resten af verdens befolkning (og sig selv !) at
de er nogle helvedes karle, der nærmest bliver jagtet rundt i
byen af de smukkeste kvinder, hvorefter de skriver endnu et
meningsløst indlæg på Usenet om at de ikke fatter, hvorfor de
selv skriver på Usenet.

Men bortset fra det så ved jeg heller ikke, hvad en taber som dig
laver her.
- -
Babba-Papa

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-03-04 10:08

Date: Mon, 22 Mar 2004 00:09:20 +0100

klag til :
: news-abuse@wol.dkDd

fut :dk.snak.off-topic
--

Mv.
Bo M Mogensen

HP Holm Om mig selv :
Du er syg i hovedet, spørgsmålet er kun hvor syg?
2.)"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 22-03-04 18:56

> [...]
> byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
> osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Jeg er imponeret over at du åbenbart kender alle herinde. Jeg har ellers
deltaget i lang tid, og kender da ikke rigtigt noget til de flestes
baggrund. Men hatten af for en klog mand med stor indsigt.

Per O.

Fra : Morten Møller Jørgen~

Dato : 23-03-04 16:56

Du er da godt nok en idiot af dimensioner!

--
Morten

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-03-04 22:31

Machoman skrev:

> [...]

> byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
> osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Hvorfor tror du at det er sådan som du skriver?

Hvad er i øvrigt grunden til at du ikke skriver under dit eget navn?

Du skulle vel ikke være en udstoppet sokke på besøg fra .mudderkastning?

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-03-04 12:48

Machoman wrote:

> [...]
> byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
> osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Er jeg så den eneste der undrer sig over, at du skriver herinde?

Er ovenstående udtryk for, at ved at skrive sådan som du gør, at andre
er, rent faktisk er en fornægtelse af dine egne evner, følelser og
muligheder for at komme i kontakt med en partner (vælg selv køn).

Du minder mig lidt om den unge mand som skrev herinde for at par år
siden som totalt fornægtede at have noget som helst bøsset sig.
Bøssernes seksuelle handlinger afskyede han simpelthen.
et par måneder efter havde han dog mødt den sødeste fyr.

Men det er måske bare mig, der undrer mig?

mvh

Carsten Riis

Fra : Machoman

Dato : 26-03-04 11:02

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> wrote in message

> Er jeg så den eneste der undrer sig over, at du skriver herinde?

Nej da, alle dine faste støtter i taberkliken undrer sig også.

> Er ovenstående udtryk for, at ved at skrive sådan som du gør, at andre
> er, rent faktisk er en fornægtelse af dine egne evner, følelser og
> muligheder for at komme i kontakt med en partner (vælg selv køn).

Kontakt med en partner siger du ? Jeg har legende let ved at få fat på
kvinder (endda de mest attraktive), og har både partner og flere elskerinder
på nuværende tidspunkt, så drop dit psykopis.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-03-04 20:11

Machoman skrev:

> Kontakt med en partner siger du ? Jeg har legende let ved at få fat
> på kvinder (endda de mest attraktive), og har både partner og flere
> elskerinder på nuværende tidspunkt, så drop dit psykopis.

Hvis du har et så overlegent tag på tilværelsen, som du påstår at have,
hvorfor har du så behov for at skrive under et opdigtet navn?

Fra : Klaus G.

Dato : 25-03-04 17:35

Hej.

Ved ikke om jeg skal grine eller græde. I er da for nemme at provokere
herinde? I falder i, lige med det samme :) Bare ignorere ham, eller smid ham
i jeres killfilter. Sværere er det jo ikke, eller?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-03-04 01:45

> [...]
> byen, fyre som aldrig har fået fisse, fyre og kvinder med kontaktbesvær,
> osv - altså alt lortet der skriver her - hvorfor ?

Det er det ikke - du beviser jo med din deltagese i gruppen, at der også er
andre end de ultimative tabere, der også skriver herinde :)

Åbenbart finder også de selvtillidsfulde mega scorende tyre også vej herind
:)

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : vadmand

Dato : 26-03-04 10:13

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Åbenbart finder også de selvtillidsfulde mega scorende tyre også vej
herind
> :)

Tja - jeg har nu en mistanke om, at denne gruppe er det eneste sted, de
pågældende er "selvtillidsfulde mega scorende tyre" - ellers ville de slet
ikke have tid til at skrive her. Eller behov for det.

Per V.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 26-03-04 20:08

vadmand skrev:

> [...]

> pågældende er "selvtillidsfulde mega scorende tyre" - ellers ville de
> slet ikke have tid til at skrive her. Eller behov for det.

Hvis man er på den måde, mener du så ikke at man kan have behov for at
udveksle erfaringer?

Fordi man er en "selvtillidsfuld mega scorende tyr", betyder det jo ikke
nødvendigvis at man får det helt store ud af det, uagtet at man scorer
"selvtillidsfulde mega scorende tyrinder" hele tiden (vi er da vist efter-
hånden ude i noget med en "spiller" som spiller med en "spiller" (man kal-
der det vistnok en "player" ovre i Københavnstrup)).

Fra : vadmand

Dato : 27-03-04 01:09

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hånden ude i noget med en "spiller" som spiller med en "spiller" (man kal-
> der det vistnok en "player" ovre i Københavnstrup)).

Nej, jeg mener, at folk, der skriver side op og side ned i et forum som
dette om, hvor enorme pikke de har, ikke virker særligt troværdige på mig.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 28-03-04 03:14

In article <4064c621$0$443$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> says...

> Nej, jeg mener, at folk, der skriver side op og side ned i et forum som
> dette om, hvor enorme pikke de har, ikke virker særligt troværdige på mig.

Nej hvor ærgerligt, noget vi er enige om. Så bliver jeg nødt til at
afbestille den voodoo dukke igen ;)

Fra : vadmand

Dato : 28-03-04 13:46

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <4064c621$0$443$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "vadmand"
> <perve@(fjerndette)post.tele.dk> says...

> Nej hvor ærgerligt, noget vi er enige om. Så bliver jeg nødt til at
> afbestille den voodoo dukke igen ;)

Vi er såmænd enige om mange ting, så længe vi holder os fra politik.

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 29-03-04 00:44

In article <4066c90a$0$421$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> says...

> Vi er såmænd enige om mange ting, så længe vi holder os fra politik.

jeg bookmarker lige denne besked hos Google *G*

Fra : Machoman

Dato : 26-03-04 11:11

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> wrote in message

> [...]
> andre end de ultimative tabere, der også skriver herinde :)

> Åbenbart finder også de selvtillidsfulde mega scorende tyre også vej

Jo men jeg gider faktisk ikke skive ret meget mere. Man skal jo vælge sine
bekendte og venner med omhu, og de tabertyper man ikke gider have omgang med
i virkeligheden, dem skal man heller ikke bruge sin tid på at skrive med

Men selvfølgelig er der ganske få velfungerende mennesker her, heriblandt
dig selv

Men tjek lige ham vadmand skvattet, som bliver ved med at snakke om den tid
man bruger her. Han skriver selv 700 indlæg om måneden, hvilket formentlig
er en fuldtidsbeskæftigelse at kunne læse og besvare så mange indlæg.

Fra : K.M.

Dato : 04-04-04 21:00

jeg syntes at dit "nick" lugter langt væk af usikker "spillemand"

K.M.