D&G fra Italien
Fra : Eva Fisker Mikkelsen

Dato : 22-03-04 00:08

Hej
Pønser på at købe et D&G ur fra en italienske online forhandler:
www.limbiatiorologeria.it
Er der nogen, der kender til forhandleren? Er de fine nok at handle med?

Det aktuelle ur er et D&G Bay Rock ur (varenr. 371925.121.5). Ovenstående
forhandler har det til 100 euro (+ 20% moms og 15euro i fragt) - det er det
billigste jeg har kunnet finde, men er der nogen, der ved mere om ure end
mig derude? Er det er en rimelig pris?

Tak

Fra : Eva Fisker Mikkelsen

Dato : 22-03-04 00:11