Skærme
Fijala 3554
Sony 19" G420
Fra : Tommy Andersen

Dato : 27-04-01 00:27

Jeg har købt mig sådan en skærm og jeg kan kun sige at den er suveræn. Det
eneste som måske kunne irritere mig lidt er de 2 streger som deres triniton
teknologi giver, men det er bestemt ikke noget der skal afholde jer fra at
købe den. Lige nu sidder jeg me en opløsning på 1600x1200 i 85 Hz og det ser
KNALD godt ud, så hvis i har pengene og kan finde ud af at passe på jeres
skærme så de holder mere end et par år så er det her skærmen

der er lidt specs på den her hvis der er nogle der er interresseret

http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/g-series/g420/specs-g420_e.
html

MVH Tommy

Fra : Bruun

Dato : 27-04-01 16:32

Hejsa,
"Tommy Andersen" <nokker@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> KNALD godt ud, så hvis i har pengene og kan finde ud af at passe på jeres
> skærme så de holder mere end et par år så er det her skærmen

Hvordan er den i spil osv? Og i dos-mode. Jeg har oplevet at nogle skærme
begynder at hyle når det skifter til en ret så lav opløsning!!?

> der er lidt specs på den her hvis der er nogle der er interresseret

http://www.sony-cp.com/eng/displays/fd-trinitron/g-series/g420/specs-g420_e.
> html

=) - Hmm måske man skulle købe sådan en istedet for deres G400P!!

Mvh Kim Bruun

Fra : Tommy Andersen

Dato : 27-04-01 22:03

Jeg bruger den ikke ret meget til spil og sådan, men jeg mener bestemt ikke
at den skulle have nogle problemer med det, og i dos mode er der ikke noget
der hyler eller noget. Det eneste tidspunkt den larmer er lige når man
tænder den, så lyder det ligesom om at den laver en degauss

MVH Tommy