FAN styring
Fra : Gudmund Nielsen

Dato : 21-03-04 22:59

Hej,

Er det muligt via software at styre hvor hurtigt blæserne skal køre på
CPU'en og kabinet blæseren. Hastigheden kan ses i bios, så måske er det
muligt at styre det via et program i Windows XP. Jeg ønsker at minimere
støjen fra blæserne. derfor.

Gn

Fra : Martin Johansson

Dato : 21-03-04 23:11

"Gudmund Nielsen" <gudmundc@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> CPU'en og kabinet blæseren. Hastigheden kan ses i bios, så måske er det
> muligt at styre det via et program i Windows XP. Jeg ønsker at minimere

Måske kan du benytte SpeedFan.
Det kommer dog an på hvilket bundkort du har.

SpeedFan kan hentes her:
http://www.almico.com/speedfan.php

Fra : Leony

Dato : 22-03-04 19:12

In news:c3l34b$gov$1@news.net.uni-c.dk,
Gudmund Nielsen typed:

> [...]
> CPU'en og kabinet blæseren. Hastigheden kan ses i bios, så måske er
> det muligt at styre det via et program i Windows XP. Jeg ønsker at

Jeg ved ikke om det virker til dit bundkort:
http://www.twistedfury.com/fanspeed/
men det koster jo ikke noget at prøve.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: