Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
elektronik-handel
Fra : bj

Dato : 21-03-04 19:11

Hvor handler man elektronik i Tyskland - Flensburg?

Det er TV, PC'er, digitalkamera, videokamera osv. Jeg vil også gerne have
henvisninger til nettet, hvis nogen kender til det.

på forhånd tak

Bj

Fra : Flemming Joensson

Dato : 21-03-04 21:20

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in

> Hvor handler man elektronik i Tyskland - Flensburg?
>
> Det er TV, PC'er, digitalkamera, videokamera osv. Jeg vil også gerne have
> henvisninger til nettet, hvis nogen kender til det.

Jeg har handlet hos dem her et par gange, og kan godt anbefale dem:
http://www.technikdirekt.de

De svarer endda på engelsk hvis man skriver til dem på engelsk :)

Du kan eventuelt tjekke priser via www.geizhals.at/eu og så vurdere ud fra
de angivne smileys om du vil handle hos forhandleren.

Mvh.
Flemming

Fra : bj

Dato : 21-03-04 22:17

tak for svaret

bj

"Flemming Joensson" <flemming@fjerndette.joensson.org> skrev i en
meddelelse news:Xns94B3D96D2D2E9flemmingfjerndettejo@212.242.40.196...

Fra : Henrik B.

Dato : 22-03-04 14:22

bj wrote:
:: Hvor handler man elektronik i Tyskland - Flensburg?
::
:: Det er TV, PC'er, digitalkamera, videokamera osv. Jeg vil også gerne
:: have henvisninger til nettet, hvis nogen kender til det.

http://www.digital-nord.dk

Det er et par danskere der har åbnet butik/internetsalg lige syd for
grænsen, nær Pöetsch og Duborg.

M.v.h.