Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
så er det færdigt !!
Fra : Claus Persson

Dato : 27-04-01 00:07

Jeg er færdig med mit skole foto projekt, det kan ses her
http://users.cybercity.dk/~dsl23860/

det må meget gerne kommenteres/ kritiseres.
mvh Claus Persson

Fra : Per F Andersen

Dato : 27-04-01 09:32

Beklager at måtte sige det:
Det er guddødemig det bedste jeg har set længe!
En ret spændende og appetitlig indpakning - dog generer det mig at man er
nødt til at anvende Shockwave, for det tager lang tid (især med en rineg
forbindelse, selvfølgelig)
Også efter inst. af shockwave tager det ret lang tid?
Er det nødvendigt??

Flot og spændende!

Jeg har selv taget en del af den slags billeder med skæve, finurlige
detaljer, men jeg foretrækker nu de udsnit du bruger som thumbnails.
Nogle enkelte billeder af denne type kan ses på min fotoside om Indien :
http://home.worldonline.dk/~perfa/

--
Fjern zer
perfa@zzsol.dk

Fra : Poul Petersen

Dato : 27-04-01 12:02

"Claus Persson" <cpersson@sepersson.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er færdig med mit skole foto projekt, det kan ses her
> http://users.cybercity.dk/~dsl23860/
>
> det må meget gerne kommenteres/ kritiseres.
> mvh Claus Persson

Har kikket dit projekt igennem og fundet mange gode optagelser, men synes du
i alt for stor grad har væltet perspektivet. Teksterne er også "smuttet" -
på bekostning af et flot layout ? - og så manglede jeg lyden til nogle af
billederne ( undtaget i serien " Stilhed efter stormen" ).
Ellers et flot stykke arbejde, der, efter min mening lige mangler de sidste
nøk´er, for at være en perfekt gennemført.
Mvh. P. Petersen.

Fra : PJ

Dato : 27-04-01 17:41

Flot! Men alt for langsom og tung - Ingen gider vente og går "desværre" sin
vej!
PJ

Claus Persson <cpersson@sepersson.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ca9in$umu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Claus Persson

Dato : 27-04-01 21:00

Mange tak for de pæne ord, og tak for tålmodigheden

Dette "fotoalbum" er blevet til efter at jeg for ca. 5 måneder siden,
gennemgik et 14 dages foto kursus på min skole (Center for visuel
kommunikation, teknisk skole i odense) før det havde jeg aldrig tænkt på at
der var noget der hed lukkehastighed, blænde, dybdeskarphed, osv.osv
men jeg blev fuldstændig hooked på at fotografere, og da vi selv skulle
definere vores afslutningsprojekt valgte jeg at smelte min nye passion
sammen med det egentlige formål med min uddannelse nemlig multimedie.
Grunden til at jeg har valgt shockwave( læs. macromedia director) er for at
demonstrere at jeg kan håndtere programmet, sammen med lyd og billede og
animation.
Hvis det havde været et kommercielt website bør man lave en HTML version af
sitet tilligemed, hvis der ellers er tid og økonomi i det.
i tilbageblik ville jeg nok have lavet det i flash i stedet, da jeg har
indtryk af at pluginet er bedre understyttet.

Mht tekst til billederne, var det min mening at skrive noget til dem der
mangler men jeg har overhovedet ikke haft tid til det, ansgar teksten har
jeg "hugget" fra deres hjemmeside(http://home13.inet.tele.dk/ansgar/) og til
kramboden fik jeg teksten fra en folder, jeg trøster mig med at jeg jo er
computernørd og ikke tekstforfatter :)
siden er lavet til skærmopløsning 800x600, og er optimeret til en ISDN
forbindelse(ca. 8 sek. ventetid)

Jeg er enig med Poul Petersen i at det ikke er 100%, dvs. til et 13 tal, jeg
syntes også selv at der er nogle af billederne der skulle tages om, men alt
i alt er jeg tilfreds med resultatet, jeg er jo ikke fotograflærling, det
skal fremlægges på torsdag, og i den forbindelse laver jeg en papir udgave
som er printet ud på en EPSON Stylus Pro 7000 i a4 størrelse og 4 af dem i
59 cm x 45 cm

mvh Claus Persson

Fra : Martin Christiansen

Dato : 28-04-01 12:29

Lad os endelig høre, hvordan det spænder af med fremlæggelsen - på trods af
de tidligere anførte (berettigede) kritikpunkter, er jeg dog dybt
imponeret!

--Martin

Fra : Knud Nielsen

Dato : 28-04-01 09:14

Flot grafisk brugerflade med mange gode billeder set fra skæve vinkler.
Med en kabelnetforbindelse sker afviklingen helt uden ventetid.

med venlig hilsen
Knud Nielsen
kn@pc.dk
http://kn.cjb.net

Fra : The Webcat

Dato : 29-04-01 09:35

En af de flotteste foto sider jeg har set til dato.