MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Redning af My Documents
Fra : Claus Nielsen

Dato : 21-03-04 18:12

Hej

Hvad sker der hvis man geninstallerer XP oveni en partition man ønsker at
redde My Documents

Bliver disse slettet eller kan man geninstallere Xp oveni og redde dem
bagefter...

Har prøvet recovery console, men da det ikke er mig der har installeret
windows i sin tid, kender jeg ikke administrator password.

\CLaus

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-03-04 20:03

"Claus Nielsen" <cnie02@control.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har prøvet recovery console, men da det ikke er mig der har installeret
> windows i sin tid, kender jeg ikke administrator password.

Hvis du geninstallerer direkte oveni, bliver eksisterende programmer ikke
ødelagt. Bemærk, at du støder på repair 2 gange, når du booter på cd.en.
Første gang giver konsollen, som du har været i. Men når du kommer længere
frem vil den spørge om du vil installere en ny eller reparere den
eksisterende. Så installeres der oveni.

Kurt

Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-03-04 11:51

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message

> [...]
> Første gang giver konsollen, som du har været i. Men når du kommer længere
> frem vil den spørge om du vil installere en ny eller reparere den

Mange tak

Jeg var godt klar over programmer ikke bliver slettet, men var ikke klar
over om my Documents bliver overskrevet af den nye bruger der jo bliver
oprettet.

\Claus