Køb af cv i Tyskland
Fra : Mette Dröscher

Dato : 21-03-04 17:32

Vi overvejer at købe cv i Tyskland, da vi har erfaret at der er en temmelig
stor besparelse at hente. Vi er dog lidt i tvivl med hensyn til
gasforsyningen, er lov kravene de samme i Tyskland som i DK? Jeg mener at
have set på en internet side, at Tyskerne kører med 50mg/bar., og DK med
30mg/bar???
Er der nogen der kan svare på det? Er der andre ting vi skal være
opmærksomme på ? Det drejer sig om køb af ny vogn ved en Knaus forhandler i
Flensborg.
Med venlig hilsen Mette

Fra : phk

Dato : 22-03-04 12:25

"Mette Dröscher" <metted@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er der nogen der kan svare på det? Er der andre ting vi skal være
> opmærksomme på ? Det drejer sig om køb af ny vogn ved en Knaus forhandler

Der er ingenting I skal være opmærksomme på i forbindelse med nykøb bortset
fra I skal have en data-erklæring fra forhandleren.

Da jeg købte cv i 1997 kørte jeg en rundtur til de Knaus-iske forhandlere
nord for Hamburg og fik tilbud fra flere forhandlere. Det kunna sagtens
betale sig !! Jeg vil tro de forhandlere nærmest grænsen ikke er de
billigste. Vi købte syd for Kiel.

--
Per, Esbjerg

Fra : Mette Dröscher

Dato : 24-03-04 11:27

Tak for svar, vi har fundet en dejlig vogn dernede som vi vil kigge nærmere
på.
Med venlig hilsen Mette