calicivirus
Fra : MarianneH

Dato : 21-03-04 17:32

Hej!

Jeg vil blot fortælle, at der stadig er calicivirus i omløb, vores Kat
fik calicivirus for 14 dage siden, og den havde ikke alle symptomerne,
kun at den ikke ville spise, og så havde den feber. Det viste sig så,
at den havde blærer på tungen + betændelse i tandkødet. Den er nu rask
og har det fint.
Vi bor ved odsherred, men den har evt. fået virusen i Hvalsø...

Hilsen Marianne

Fra : Erik

Dato : 25-03-04 23:13

On 21 Mar 2004 08:31:38 -0800, jmbasse@get2net.dk (MarianneH) wrote:

> [...]
>og har det fint.
>Vi bor ved odsherred, men den har evt. fået virusen i Hvalsø...

Hej Marianne og andre!

Var jeres katte gennemvaccinerede? Alle kattevacciner indeholder
beskyttelse mod calicivirus. Så hvis jeres katte ikke allerede er
vaccinerede var det måske en idé.

mvh
Erik

<><><><><><><> The Worlds Uncensored News Source <><><><><><><><>