MS Windows
briani 27239
2 styrestymer - kan det lade sig gøre
Fra : jepski

Dato : 21-03-04 16:17

at indstallere win 95 efter XP pro ??

--
Venlig hilsen Jeppe
jepski@pc.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-03-04 16:23

"jepski" <jepeski@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:405db1d1$0$465$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> at indstallere win 95 efter XP pro ??

Så skal der vist kringles rundt på en måde jeg ikke kender til..
Men du kan sagtens have begge installeret på samme tid hvis du starter med
Win 95 og så installerer XP bagefter.

Ellers er der en mulighed med Virtual Machine fra http://www.vmware.com/

Mvh
Benjamin

Fra : Mogens

Dato : 21-03-04 16:26

On Sun, 21 Mar 2004 16:16:40 +0100, "jepski" <jepeski@pc.dk> wrote:

>at indstallere win 95 efter XP pro ??

Jeg har Win 98 og XP på samme maskine, men
Win 98 skulle installeres først. Når man senere
smider XP ind på en anden partition vil XP selv
oprette en boot menu hvor du kan vælge
hvilket styresystem du vil have.

Jeg vil gætte på at det samme gælder for Win 95

mvh Mogens

Fra : jepski

Dato : 21-03-04 16:34

Ja men tak for hjælpen, men kan jeg redde data og indstillinger hvis jeg
skal starte forfra ?
Jeg har ca 10 gb data på pc.

Hilsen jeppe

"

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-03-04 17:12

On Sun, 21 Mar 2004 16:34:20 +0100, "jepski" <jepeski@pc.dk> wrote:

>Ja men tak for hjælpen, men kan jeg redde data og indstillinger hvis jeg
>skal starte forfra ?
>Jeg har ca 10 gb data på pc.

Du kan godt redde dine data men indstillinger

Det er ikke nødvendigt at starste forfra.
jeg ville selv aldrig gøre det spild af tid

Bare instalere win 95 på en andes harddisk eller partition.

gen instalere bare xp og du har boot mene.
eller brug en bootmanager

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM