MS Windows
briani 27239
Hvad gør jeg?
Fra : Ulvir

Dato : 21-03-04 15:49

Hej gruppe- Jeg håber jeg kan få noget vejledning her, da jeg er godt nok
ikke så ferm til det tekniske.
Sagen er den at jeg har en bærbar, af mærket Fujitsu/Siemens, med MS me.
Jeg vil meget gerne få computeren til at være i samme stand som da den
forlod fabrikken, dvs. slette det hele, og geninstallere på en frisk. Jeg
er klar over at jeg skal gemme evt. adresser og vigtige dokumenter på en
3.5" floppy disk. Og at jeg skal derefter geninstallere mit antivirus
program (Norten). Er der ikke en pædagogisk minded sjæl derude, der kan, på
en måde jeg kan forstå, forklare mig, punkt for punkt, hvad jeg skal gør?
Jeg har 2 CD'er, der kom med dyret, en 'Fujitsu Siemens WME Product Recory
CD - ROM', og en hvor der står 'Drivers og Utilities' På forhånd tak!

Best regards/venlig hilsen- Ulvir.

Fra : Leony

Dato : 21-03-04 17:08

In news:405dabd8$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Ulvir typed:

> Hej gruppe- Jeg håber jeg kan få noget vejledning her, da jeg er
> godt nok ikke så ferm til det tekniske.

Genetablering af styresystem:
Ved hjælp af en Windows Recovery-CD og CD'en "Drivers & Utilities" kan
Notebook'ens
styresystem genoprettes.
Ved genoprettelse af styresystemet slettes alle data fra harddisken.
Derefter geninstalleres
styresystem, drivere og software. Derfor skal det altid forsøges, at
sikre vigtige data fra harddisken.
Isæt Windows Recovery CDen i CD-ROM drevet.
Start programmet Setup på CDen.

Efterfølgende skal De nyinstallere alle drivere. Dertil anvender de
CD'en "Drivers & Utilities".

Fundet i en manual downloadet fra Fujitsu-Siemens.com

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/