Skærme
Fijala 3554
Dårlig skærm!
Fra : Bo Hansen

Dato : 21-03-04 15:47

Hej Gruppe!

Jeg har for nyligt fået en skærm tilbage fra reperation i tyskland. Skærmen
er købt i mediamarkt i Flensborg i november 03.

Jeg har fået en helt ny da de ikke kunne lave den sidste.
Men på den nye skærm er det som om at der er et eller andet galt med
billebetrøret. Det "klapper" sammen engen imellem.
Altså billedet begynder at bevæge sig meget underligt, billedet bliver
mindre og utydligt...
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Kan man ikke godt tillade sig at få pengene tilbage da det er 2. gang den
skal derned indenfor 4 måneder?

Jeg ved bare at der er sidste gang jeg har købt af mærket Gericom!

Hvis jeg nu får mine 1400kr igen, hvad vil i anbefale jeg skal købe?
Den bliver brugt mest til spil og det skal være en 19" CRT skærm
/Bo

Fra : Mads TJ

Dato : 21-03-04 16:21

> Hvis jeg nu får mine 1400kr igen, hvad vil i anbefale jeg skal købe?
> Den bliver brugt mest til spil og det skal være en 19" CRT skærm

tja.. det bedste bud i den billige prisklasse er nok:
Samsung Syncmaster 959NF (til ca. 2200,- ex. porto på edbpriser.dk)
og så er de ekstra penge også givet rigtigt godt ud.

Mvh
Mads TJ

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-03-04 23:17

> tja.. det bedste bud i den billige prisklasse er nok:
> Samsung Syncmaster 959NF (til ca. 2200,- ex. porto på edbpriser.dk)
> og så er de ekstra penge også givet rigtigt godt ud.

samsung syncmaster 957mb til ca 1800 er bestemt en kanon skærm (jep sidder
selv og glor på en lige nu)
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Bo Hansen

Dato : 06-04-04 19:47

> samsung syncmaster 957mb til ca 1800 er bestemt en kanon skærm (jep sidder
> [...]
Jeg fik mig en LG Flatron T910B, den er jeg nu godt tilfreds med