Router
Fra : Anders K Brandt

Dato : 21-03-04 13:56

Jeg ahr købt en billig DIGITUS bredbåndsrouter m 4 ports switch og USB
printerserver.
Jeg kender ikke ret meget til den slags
Jeg kan ikke sende post gennem Outlook Expres.
Jeg har en PPoP hos TDC og mailadresse der
Jeg kan modtage post og bruge internettet uden problemer
Hvad gør jeg forkert
vh
Anders Brandt

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-03-04 14:55

On Sun, 21 Mar 2004 13:56:01 +0100, "Anders K Brandt"
<abrandt@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan ikke sende post gennem Outlook Expres.
>Jeg har en PPoP hos TDC og mailadresse der
>Jeg kan modtage post og bruge internettet uden problemer

Det er næppe routeren der er driller - Mon ikke problemet ligger i din
Outlook opsætning.

<mlr>

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-03-04 17:07

<abrandt@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>Jeg kan ikke sende post gennem Outlook Expres.
>Jeg har en PPoP hos TDC og mailadresse der
>Jeg kan modtage post og bruge internettet uden problemer

Jeg tror ikke det er en fejl i routeren.
men en fejl i outlook expres.

Så prøv i gruppen
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-expres

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Anders K Brandt

Dato : 23-03-04 20:42

> Jeg tror ikke det er en fejl i routeren.
> men en fejl i outlook expres.
>
> Så prøv i gruppen
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-expres

Jeg har endnu ikke fået noget der kan bruges til noget, så jeg håber stadig
der er folk derude der har tilsvarende problemer men med en løsning.
vh
anders